Kuuluuko tyrnimehusta jäädä oksennuksen jälkimaku ja -tuntu?

Vierailija

Ajattelin lisätä sitä, siis tuollaista kylmäpuristettua 100-prosenttista tyrnimehua muiden terveellisten juttujen oheen ruokalistalle, mutta sehän sekä haisee että maistuu aivan kamalalta, plus että jälkimaku on viehättävää nenäfiilistä myöten kuin olisi käynyt juuri oksentamassa. Terveellisyys on epämukavaa. Mulla meni viisi minuuttia salmiakin ja suklaan parissa, että sain palautettua balanssini. No sinne meni sekin 10 euroa. Järkyttävän makuista, en muista koska mitään yhtä kamalaa olisin suuhuni pistänytkään.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Sekoita sitä johonkin, sehän on aika väkevää suoraan pullosta. Mausta en osaa sanoa mutta happoahan siinä on, joten voi tuntua samalta kuin oksentamisen jälkeen. Oksentaessahan saat ruokatorveen/suuhun/nenään myös vatsahappoa joka polttaa limakalvoja ja siitä siis se tunne.

Itse kokeilisin johonkin smoothieen.

Vierailija

No mitä sitten? No elämä on liian lyhyt ja arvokas tuollaisen vatsanesteen latkimiseen! Siltähän se kyllä näyttikin kaupassa, mutten tuominnut sen perusteella. Siis oikeasti piti hetken aikaa olla ja ajatella raikkaita jääkuutioita ja ei mitään, tai muuten olisi tullut kiire vessaan. Ja tuon hintainen ei voi olla pilallistakaan ihan helpolla, tai voisi kai, mutta oletan kyllä että se oli ihan sitä mitä sen kuuluu ollakin. Olipahan elämys. :D ap

Vierailija

No tietenkään en juonut sitä sellaisenaan, vaan laimensin vedellä. En todellakaan pilaa smoothieita tai mitään muutakaan tuollaisella.

Vierailija

Tyrni voi olla pahaa-aavistamattomalle kova kokemus. Tuttava osti pullon, maistoi ja kaatoi pois kun luuli että se on pilalla. Valistin häntä että mahahapolta sen kuuluukin maistua. Ite juon kyllä ihan raakana, saan siitä kiksejä...

Vierailija

Joo siltä se juuri maistuu! Itse syön muutaman pakastetun tyrnimarjan päivittäin, vaikka vitamiinejahan katoaa pakastettaessa. Itse marjat maistuu mielestäni hyvältä :)

Vierailija

Vastenmielinen kokemus, mutta nyt alan päästä siitä yli näiden tryffeleiden myötä. Joo ei koskaan enää, tämä menee sille listalle minun elämässä. ap

Vierailija

Sehän on valtavan hapanta ja varmasti jokainen kokee sen maun eri tavalla. Olen itse Pohjanmaan rannikolta kotoisin ja aikanaan hörpin sitä raakanakin. Mutta usean ulkomailla asutun (ja tyrnimarjattoman) vuoden jälkeen maku on tosiaan jäätävä! Ei kuitenkaan mielestäni oksennuksen kaltainen. Sekoitan pienen tilkan veteen ja kerralla alas. Mutta tuo jogurttivinkki voisi olla hyvä, varmasti pehmentää makua ilman hunajaakin!

Älkää muuten haaskatko kallista ainetta. Mehua kannattaa ottaa tosiaan vain pieni liraus päivässä, muutama senttilitra ehkä.

Puuro

Tarjouksesta ostin pullon, onneksi en kahta. Oli pakko googlata kuuluuko mehun maistua oksennukselta. Ilmeisesti siis kuuluu...
Enpä tiedä uskaltaako hyvää jugurttia pilata tällä, ettei tervii sitäkin heittää pois. En ole luovuttajatyyppiä mutta tällä kertaa harkitsen sitä vakavasti.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat