Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Puistola kiva alue asua?

Vierailija

Olisi asunnon osto edessä, onko täällä Puistolalalalalaisia perheitä? Miten viihdytte?

Kommentit (8)

Vierailija

Ihan ok, jos ei asu ihan torin tai juna-aseman (joka ei kyllä teknisesti ole puistolaa, vaikka se on aseman nimi) vieressä.
Lapsiperheitä on paljon ja heille on oikein sopiva paikka. Heikinlaakson puolta kannattaa myös katsella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan ok, jos ei asu ihan torin tai juna-aseman (joka ei kyllä teknisesti ole puistolaa, vaikka se on aseman nimi) vieressä.
Lapsiperheitä on paljon ja heille on oikein sopiva paikka. Heikinlaakson puolta kannattaa myös katsella.

On kohteestamme asemalle matkaa viitisentoista minuuttia, on siellä lähempänä lentokenttää.. Nättiä aluetta mutta kun ei tiedä mitään paikasta muuten

Ap

Vierailija

Itse oon asunut siltämäki/puistola/tapulikaupunki alueella koko ikäni. Mukavaa aluetta, paljon aktiviteetteja, hyvät kulkuyhteydet julkisilla sekä autolla. Tapulinaukion läheisyydessä/ostarilla vaan enemmän asuu ulkomaalaisia mut ei heistä ole koskaan ollut haittaa. :)
Tervetuloa seudulle :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kajaanin Puistola oli ihan mukava paikka :)

Ihan varmasti :D ei me ihan sinne olla menossa kuitenkaan..

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse oon asunut siltämäki/puistola/tapulikaupunki alueella koko ikäni. Mukavaa aluetta, paljon aktiviteetteja, hyvät kulkuyhteydet julkisilla sekä autolla. Tapulinaukion läheisyydessä/ostarilla vaan enemmän asuu ulkomaalaisia mut ei heistä ole koskaan ollut haittaa. :)
Tervetuloa seudulle :)

Kiitos! Kuulostaa mukavalta, eiköhän me paikkamme löydetä :)

Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat