Jos joudut arkisin menemään nukkumaan aikaisin niin jaksatko valvoa viikonloppuisin?

Vierailija

.

Kommentit (14)

Vierailija

En. Olen parantumaton aamuvirkku. Aina aikaisin nukkumaan ja aikaisin ylös. Jos en pääse ajoissa unille, herään silti normaaliin aikaani ja olen koko seuraavan päivän hiukan vajaalla teholla.

Vierailija

En menen aina kymmeneltä nukkumaan ja herään aamulla puoli seitsemän. Viikonloppusin nukun joskus kahdeksaan saakka. Jos minun on pakko valvoa joskus, niin olen seuraavana päivänä aivan kuollut. En jaksa mitään. Tosin tykkään herätä aamulla ja saan rauhassa juoda kahvit ja sitten alkaa hommailee. Aamu on se paras aika.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi mun pitäisi valvoa viikonloppuisin?

Jos menee vaikka keikalle tai klubille tanssimaan tai ihan vain baariin kavereiden kanssa. -1

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos menee vaikka keikalle tai klubille tanssimaan tai ihan vain baariin kavereiden kanssa. -1

Tai pelaa Fallout nelosta tai katsoo leffoja tai skräppää tai kirjoittaa kirjeitä kirjeenvaihtokaverille tai mitä sitä ihminen nyt haluaa vuorokauden parhaina tunteina tehdäkään. -1

Vierailija

Jaksan. Aina. Viikonloppuisin menen nukkumaan klo 3-5 välillä. Arkisin joudun heräämään 6:50 ehtiäkseni töihin joten menen nukkumaan kovin aikaisin, klo 00-01 välillä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tai pelaa Fallout nelosta tai katsoo leffoja tai skräppää tai kirjoittaa kirjeitä kirjeenvaihtokaverille tai mitä sitä ihminen nyt haluaa vuorokauden parhaina tunteina tehdäkään. -1

Minulla on aamuisin, päivisin ja iltaisin aikaa tehdä itseäni kehittäviä asioita ja ylläpidän luontaistaunirytmiä, kun perusarki on ihan noita asioita tärkeämpiä. Lisäksi haluan olla hyvä esimerkki teini-ikäisille lapsille joiden pitää jaksaa koulunsa hoitaa, eikä notkua kylillä yömyöhään.

Vierailija

Kymmeneltä nukkumaan ja kuudelta ylös, oli viikko tai viikonloppu. Toki sitä jaksaa valvoa jos juhlimassa on, mutta kotona ollessa noin eikä se haittaa mitenkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No eiköhän jokainen siinä tapauksessa jaksa valvoa, eikä nukahda tanssilattialle. Toki jos viinaa liikaa juo, niin nukahtaahan sitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Noita voi tehdä päiväsaikaan ja alkuillastakin. Keikat ja klubit tietysti pitää hereillä, jos kerran sellaiseen paikkaan menee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Noita voi tehdä päiväsaikaan ja alkuillastakin. Keikat ja klubit tietysti pitää hereillä, jos kerran sellaiseen paikkaan menee.

Yön tunnit ovat kuitenkin parhaita. Silloin muut nukkuvat ja rauha on käsinkosketeltava. -1

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat