13 vuotta ikäeroa.

Vadelmatarha

Miehelläni ja minulla on 13 vuotta ikäeroa. Miksi sitä hämmästellään niin hirveästi. Minusta se on siinä rajoilla kuinka paljon voi olla ikäeroa. Olen perheestä jossa äiti on ollut hyvin vahva persoona ja perinyt sen häneltä, eli en jää miehen jalkoihin iän takia, mitä moni tuntuu pelkäävän puolestani. Ulkonäöllisestikkään ero ei ole liian huomattava ja jututkin ovat ihan samaa tasoa, en osaisi ajatella olevani yhtä nuoren miehen kanssa kuin itse olen (24)Silti minulle on siitä sanottu. Mitä mieltä te olette?

Kommentit (13)

Vierailija

Meillä on 15 vuotta. Eipä tuota kauheasti kukaan ole ainakaan päin naamaa ihmetellyt. Eikä ole ollut mitään ongelmia ikäerosta, nyt naimisissa jo 14 vuotta oltu.

Vierailija

Meillä on ikäeroa 12 vuotta. Ensialkuun kuulin siitä kyllä kommenttia ja ihmettelyä, että ei tuollainen tule kestämään, mutta nyt kun ollaan oltu naimisissa kohta 20 vuotta, on kaikki unohtaneet koko ikäeron. Ja meidän suhteessa mies on se nuorempi osapuoli.

Vadelmatarha

Hieno kuulla, onnea teille. Itse olen valitettavasti kuullut läheiseltä, sekä lukenut facebookista vihjaavia tekstejä, joissa tuodaan selkeästi negatiivisessa valossa esille nuorempi nainen+vanhempi mies.

Vierailija

Minulla ja miehelläni on juurikin tuo 13 vuotta ikäeroa.  Eihän se siinä alussa tunnu mitenkään, mutta sen voin sanoa, että kun mies alkaa lähestyä kuuttakymmentä, niin alkaa tuntua.

Eihän sitä voi valita, kenen kanssa ne tunteet roihahtavat, mutta en näin suurta ikäeroa  ihan varauksetta kyllä suosittele.  Ja kokemusta tästä on yli 30 vuoden yhteislon verran.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla ja miehelläni on juurikin tuo 13 vuotta ikäeroa.  Eihän se siinä alussa tunnu mitenkään, mutta sen voin sanoa, että kun mies alkaa lähestyä kuuttakymmentä, niin alkaa tuntua.

Eihän sitä voi valita, kenen kanssa ne tunteet roihahtavat, mutta en näin suurta ikäeroa  ihan varauksetta kyllä suosittele.  Ja kokemusta tästä on yli 30 vuoden yhteislon verran.

Mitten se vaikuttaa kun mies lähestyy 60?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siten se vaikuttaa, että mies alkaa jo vähän ukkoutua.

Nyt pitää pähkäillä mitä kaikkea ukkoutuminen tarkoittaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat