Vein kierrätykseen vanhan vedenkeittimen, jota olin käyttänyt mm.oksentamisastiana, moskan kerääjänä lavuaarin viemäriä tyhjentäessäni, bior...

Vierailija

Ja siltä se myös näyttää pohjasta ja haisee.

Silti joku minun jälkeeni kävi nappasemassa vedenkeittimen käyttöönsä. Merkki on hyvä ja suht uudenveroinen ulkopäin. En kerennyt juosta perään ja varottaa.

En ymmärrä ihmisiä, jotka hakevat esim juuri vedenkeittimen roskiksesta, voi käydä juuri näin. Toivottavasti ei käytä sitä... ei tullut mieleen laittaa keittimeen lappua että älä ota.

Kommentit (12)

Vierailija

On se mahtanut olla peäkäytännöllinen noissa mainitsemissasi tarkoituksissa. Vedenkeittimet kun yleensä ovat kapeasuisia eivätkä edes aukea ihan kokonaan. Mutta kukin tavallaan. Ja jos se näyttää ja haisee likaiselta niin tuskinpa se teeveden keittoon oli menossakaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On se mahtanut olla peäkäytännöllinen noissa mainitsemissasi tarkoituksissa. Vedenkeittimet kun yleensä ovat kapeasuisia eivätkä edes aukea ihan kokonaan. Mutta kukin tavallaan. Ja jos se näyttää ja haisee likaiselta niin tuskinpa se teeveden keittoon oli menossakaan.

Vedenkeitin oli itseasiassa täydellinen näihin tarkoituksiin. Keittimen kansi aukesi ihan kokonaan ja oli ihan koko kannun levyinen.

Kannen sai hyvin kiinni oksentamisen jälkeen, ei haissut ja ei tarvinnut pelätä jos kaatuu niin ei ainakaan heti ole pitkin lattioita (kaatonokassa tiheä verkko). Sama viemärin tyhjentämisessä.

Bioroskiksena toimi myös hyvin, hajut pysyy sisällä ja helppo käydä kippaamassa bioroskiin.

Suosittelen!

Vierailija

Oksennusastiana?? :D No, kukin tyylillään! Jos se sisäpuoli haisee ihan hirveältä, niin onnellinen löytäjä ei varmaan ota sitä käyttöön... Toivottavasti ainakaan.

Mä olen kerran heittänyt taloyhtiön roskikseen ratsastuskypärän, jonka kanssa olin pudonnut selästä ja lyönyt pääni. Ulkoisesti ihan ehjän näköinen ja siisti kypärä, mutta tuollaisen iskun jälkeen se ei tietenkään enää suojaa päätä. Siihen teippasin lapun, jossa luki jotain älä ota, pudottu pää edellä joten ei turvallinen käytössä tms. Tossa talossa asui paljon "roskisdyykkareita", monta kertaa jätin ihan tarkoituksella jotain itselle tarpeetonta tavaraa roskakatokseen ja aina oli muutamassa päivässä löytynyt uusi koti.

Vierailija

Joku oli vienyt roskiksta kauniin pienen retrokattilan jossa oli yksi pitkä kahva. Se oli ukin kusikattila ku ei vessaan enää jaksanu nousta yhtenään. En arvannu laittaa lappua "käytetty vuosia kusikattilana".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joku oli vienyt roskiksta kauniin pienen retrokattilan jossa oli yksi pitkä kahva. Se oli ukin kusikattila ku ei vessaan enää jaksanu nousta yhtenään. En arvannu laittaa lappua "käytetty vuosia kusikattilana".
:DD miksi musta on tullut näin ilkeä:DD

Vierailija

Mulla oli aikoinaan opiskelukaverina poika, joka haki kaatopaikalta vaatteita. Ei rahasyistä, vaan nuukuuttaan. Hänellä.oli samanaikaisesti menestyvä yritys veljensä.kanssa.

Rää oli vieläpä aikaa, jolloin kaatiksella kaikki oli sekaisin..oli ottanut pinon päältä esim.pipon ja villapaidan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oksennusastiana?? :D No, kukin tyylillään! Jos se sisäpuoli haisee ihan hirveältä, niin onnellinen löytäjä ei varmaan ota sitä käyttöön... Toivottavasti ainakaan.

Mä olen kerran heittänyt taloyhtiön roskikseen ratsastuskypärän, jonka kanssa olin pudonnut selästä ja lyönyt pääni. Ulkoisesti ihan ehjän näköinen ja siisti kypärä, mutta tuollaisen iskun jälkeen se ei tietenkään enää suojaa päätä. Siihen teippasin lapun, jossa luki jotain älä ota, pudottu pää edellä joten ei turvallinen käytössä tms. Tossa talossa asui paljon "roskisdyykkareita", monta kertaa jätin ihan tarkoituksella jotain itselle tarpeetonta tavaraa roskakatokseen ja aina oli muutamassa päivässä löytynyt uusi koti.

Olin kamalassa oksennustaudissa ja se sattui olemaan lähin astia, kun oksennus yllätti. En viitsinyt lavuaariinkaan oksentaa. Sama se oli käyttää sitä astiaa koko loppupäivä. En olisi pystynyt normaalissa käytössä käyttämään sitä sen jälkeen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat