Aspergeräiti

Vierailija

Olen miettinyt että tuleekohan monelle kuva, että me kaikki aspergerit ollaan työkyvyttömiä ja jotenkin todella paljon tukia tarvitsevia. Vaikka oikeasti meitä on lieviäkin tapauksia, jotka selviävät elämässään täysin itsenäisesti oikein hyvin. Esimerkiksi itse olen 2:n lapsen äiti, akateemisesti koulutettu ja asiantuntijatyötä tekevä, enkä usko epäilee minua aspergeriksi edes (en kerro siitä ihmisille, ettei tule turhaan ennakkoluuloja). Lisäksi minua ihmetyttää miksei Henna saisi hoitaa lapsia. Hän on ihan hyvätasoinen aspergeriksi. Joten miksi hänestä ei pidetä?

Kommentit (2)

N 44
Seuraa 
Liittynyt10.11.2015

Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt että tuleekohan monelle kuva, että me kaikki aspergerit ollaan työkyvyttömiä ja jotenkin todella paljon tukia tarvitsevia. Vaikka oikeasti meitä on lieviäkin tapauksia, jotka selviävät elämässään täysin itsenäisesti oikein hyvin. Esimerkiksi itse olen 2:n lapsen äiti, akateemisesti koulutettu ja asiantuntijatyötä tekevä, enkä usko epäilee minua aspergeriksi edes (en kerro siitä ihmisille, ettei tule turhaan ennakkoluuloja).

Tähän saakka tekstisi on suora kopio toisessa ketjussa olevasta viestistä. Ainoa vaan, että siinä alkuperäisviestissä ei mainittu sanallakaan Hennaa. Sen sinä keksit omasta päästäsi.

Todella säälittävää touhua laittaa sanoja toisen suuhun tällä tavalla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat