Miksi lyhyiden pitää pukeutua näin

Vierailija

Lyhyille naisille annetaan aina ihmeellisiä pukeutumisvinkkejä. Olen itse 155 senttinen.
.
Aina kehotetaan välttämään lyhentäviä vaatteita ja pitäisi näyttää mahdollisimman pitkältä. Itse en koe minkäänlaista tarvetta näyttää pitkältä. Pieni nainen viehättää omaa silmääni ja mielelläni jopa korostan lyhyyttäni.
Omalle luonteellenikin sopii paremmin olla söpö ja hassu, kuin mikään pitkä ja uljas :D ei sellaisessa vikaa ole, minä vain en ole lainkaan sellainen.
.
"Todella lyhyt helma tekee jaloista pidemmän näköiset" mahdollisesti, muttei kiinnosta mikään vesirajavilauttelu :D
.
"Bootcut-lahkeet pidentävät jalkoja" joo eivät todellakaan sovi omalle vartalolle, jaloista tulee todella epäedustavan malliset ja kauniit sääret hukkuvat.
.
"Älä käytä löysiä vaatteita" käytänhän, koska tunnen rennoissa paidoissa oloni mukavaksi.
.
"V-mallinen kaula-aukko pidentää kaulaa" onko tällaisia paitoja ollut edes myynnissä enää muutamaan vuoteen? Ihan muunlaiset kaula-aukot ovat trendikkäitä. Lisäksi itselläni on F-kupin rinnat, joita ei tarvitse erikseen esitellä.
.
Kohta joku valittaa, että mitä nämä ohjeet minun persettäni kutittavat. No eivät kutitakaan, pukeudun juuri niin kuin haluan ja mikä minun mielestäni näyttää hyvältä. Kunhan ihmettelen näitä ohjeita.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Olen samanpituinen. Minulla on sellaiset pihtikintut, etten todellakaan lyhyttä hametta laita. 

Capreja ei saisi käyttää, koska ne tekevät lyhyemmän näköiseksi tai jalat lyhyen näköiseksi. Entä sitten, ketä se haittaa? Eipä ole ylipitkien lahkeiden ongelmaa, vaikka osa niistä toki meneekin enemmän sellaiseksi että vain nilkka näkyy. Nilkat mulla on nätit, joten mieluummin näin. Myös minä viihdyn väljissä vaatteissa. 

Kyllä minä ihan mielelläni olisin pitempi, mutta kun en ole, niin miksi pitäisi ketään huijata? 

Vierailija

Ihanaa, en ole ainoa joka ihmettelee tuota, miksi pitäisi näyttää pidemmältä. Olen 164cm ja ei mua haittaa, vaikka näyttäisin lyhyeltä. Oon ihan mielellään pieni ja söpö :)

Vierailija

Täälä kans yks pätkä joka pukeutuu just niinku ite tykkää, väljiin ja rentoihin vaatteisiin jotka tuntuu hyvältä päällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, en ole ainoa joka ihmettelee tuota, miksi pitäisi näyttää pidemmältä. Olen 164cm ja ei mua haittaa, vaikka näyttäisin lyhyeltä. Oon ihan mielellään pieni ja söpö :)

Ethä sä oo edes lyhyt, keskipituinen

Vierailija

Nuo bootcut... Itse tykkään mutta kun lahkeita saa lyhentää 10-15cm, niin levenevä kohta alkaa hassusti 10cm polven alapuolelta. Sittehän ne näyttävät lähinnä hippihousuilta.

Vierailija

Suuret asusteet, korut ja käsilaukutkin on kielletty, koska nainen näyttää pieneltä niiden rinnalla. Entä jos haluaa kantaa mukana muutakin kuin puhelimen ja kotiavaimen :D 

Muhkeisiin kaulaliinoihin hukkuminen on ihanaa.

Vierailija

Joo, tiukka ei bootcuteille. Olen sekä pyöreä että lyhyt ( ~ 150 cm), joten bootcut-lahkeet eivät todellakaan pidennä minua. Saavat minut vain näyttämään tanakammalta. Sitä vastoin ne pyöreille ihmisille niin kielletyt pillifarkut taas sopivat paljon paremmin.

Minusta kaikki on sallittua, kunhan vaatteet ovat nimenomaan omiin mittasuhteisiin sopivat - ja se on muuten standardikaupoissa melko vaikeaa. Paidanhelmat ovat auttamatta liian pitkiä, kuten myös paitojen hihat ja lahkeet. Mekot eivät istu, koska ne on suunniteltu varreltaan pidemmälle ihmiselle. Ja mikä on vielä ongelmallista ottaen huomioon pyöreyteni, usein oletetaan pyöreän ihmisen olevan kaikin puolin kookkaita. Pluskoon paidat ovat usein huonosti istuvia, koska minulla ei kuitenkaan ole suuret rinnat.

Pituuteni tai kokoni ei ole ongelma. Vaatekauppojen tarjonta on. ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näytät varmaan ääliöltä, jos olet todella noin pätkä noin valtavilla hinkeillä. :)

Heitä kutsutaan taskuvenuksiksi. ;) Pistääkö kateeksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ethä sä oo edes lyhyt, keskipituinen

Täällä kans 163cm ja Kyllä meitä sanotaan lyhyiksi..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näytät varmaan ääliöltä, jos olet todella noin pätkä noin valtavilla hinkeillä. :)

:DDD Mitähän helvettiä nyt taas.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

ja jostakusta sen ääliömäisyyden näkee pelkän tekstin perusteella.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat