LIIKENNEVALO HÖLKKÄÄJÄT!

Vierailija

Ei voi muuta sanoa kuin hattua nostaa näille sankareille!! Siis oikeasti pakko pidätella naurua kun ihmiset hölkkäävät liikennevaloissa PAIKALLAAN!! Kyllä me nähdään sun uudet sexikkäät juoksu popot ja että olet hyvä fitness kansalainen ,mutta jotain rajaa. Tosi noloa esittää niin kuin liikennevaloissakin pitäisi hölkätä!

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Ne jotka hölkää valoissa ei juokse muutenkaan kunnolla vaan ovat hölkkääjien surkeinta viidennestä. Mut hyvä kun hölkkäävät. Siitä vain paistaa se, että juoksevat äärimmäisen vähän. Lenkki 2-3 km?

Vierailija

Hyvä jos nauratan teitä kun kohennan kuntoani! En lopeta liikennevalohölkkää jatkossakaan,koska jos pysähdyn menee rytmi pilalle.

Vierailija

Se voi näyttää naurettavalta mutta on siinä kai jotain ideaakin. Kun pitää itsensä koko ajan liikkeessä, ei ala "hyytymään". Helposti käy niin, että kun tiettyä vauhtia hölkkää ja yhtäkkiä pitää pysähtyä seisomaan, niin rytmi jotenkin sekoaa ja liikkellelähtö on kankeaa :)

En siis usko, että siinä on jostain esittelynhalusta kyse.

Vierailija

No voi anteeksi. Mä hölkkään vielä vanhoissa gollareissa, että mahtaa sulla olla hauskaa. Siinä vaan tulee äkkiä kylmä, jos paljon joutuu ootteleen valoissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ne jotka hölkää valoissa ei juokse muutenkaan kunnolla vaan ovat hölkkääjien surkeinta viidennestä. Mut hyvä kun hölkkäävät. Siitä vain paistaa se, että juoksevat äärimmäisen vähän. Lenkki 2-3 km?

Oon astmaatikko ja juoksen 10km päivittäin. Kuka vittu oot arvostelemaan muita,jotka sentään nostavat perseensä sohvasta ja haluavat harrastaa liikuntaa.

Vierailija

Kokeilepa sinäkin joskus, niin huomaat, että tulee luontevammin jatkaa samassa rytmissä sen pienen hetken, kuin palata täysstopista samaan rytmiin. ;*

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos nauratan teitä kun kohennan kuntoani! En lopeta liikennevalohölkkää jatkossakaan,koska jos pysähdyn menee rytmi pilalle.

Rytmitajuton :D

ExoPol
Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

Harvoin hölkkään liikennevaloissa, sitäkin tosin on tapahtunut. Pistän pahemmaksi: yleensä venyttelen takareisiäni pyllistelemällä tyyliin kämmenet maahan tai sitten hyppelen tasajalkaa lämpimikseni..

Ja ihan sama, mitä te siellä autoissanne ajattelette..Minä nautin päivän parhaasta hetkestä juoksutreenilläni..=)

Vierailija

Mun vanhemmat oli ja on tuollaisia jotka naureskelee kun ihmiset harrastaa liikuntaa. On kuulemma tyhmän näköistä. Kumpikin ylipainoisia, toisella diabetes, tupakkaa ja kaljaa kuluu. Joo, tosi naurettavaa pitää ittensä kunnossa, eikä marista miten taas on selkä kipeä ja väsyttää ja vaatteet kiristää.

Vierailija

Itse en juuri hölkkää, mutta silti ymmärrän ihan hyvin, miksi ihmiset tuota tekee. Jos on päässyt vauhtiin ja lihakset lämmenneet, niin helpompi se on jatkaa samaa liikettä, kuin pysähtyä yhtäkkiä seisoskelemaan. Kroppa reagoi väkisinkin siihen äkkipysähdykseen ja sitten on taas vaikeampi jatkaa. Tuo pätee jo kävelyyn kylmällä ilmalla, saati sitten hölkkään tai juoksuun. Kuulostaa nimenomaan siltä, että Ap itse ei ole ikinä hölkännyt. Kunhan istuu perse autonpenkissä ja kateellisena naureskelee urheilullisille kanssaeläjille.

Vierailija

Minäkin saatan hytkyä, hölkätä tai ravistella jalkojani liikennevaloissa. Vauhdista täyspysähtyminen ja sen jälkeen nopea liikkeellelähtö kun ei tunnu musta kovin hyvälle. Syke ja juoksuvauhti on hyvä pitää tasaisena.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat