Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tankkaaminen

Vierailija

ku maksaa kortilla niin se automaatti ehdottaa jotaki maksimi summia. ärsyttää kun se ehdottaa 10€, 20€ ja seuraava on sitte 60€. mitä jos mä haluanki tankata 40€ edestä??

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Ei oo vaihtoehtona "muu summa".

Jos keskeytän tankkaamisen 40euros onko varmaa ettei joku muu tankkaa sitte loput 20€??

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yleensä vaihtoehtona on myös näppäillä itse sopiva summa.

Tarkennan....Aina vaihtoehtona on myös näppäillä itse sopiva summa. En ole vielä tavannut automaattia missä tätä vaihtoehtoa ei olisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos keskeytän tankkaamisen 40euros onko varmaa ettei joku muu tankkaa sitte loput 20€??

Ap

Otat kuitin niin se katkeaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap

No on varma. Tässä taas oikein naisen logiikkaa:)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ei tankkaa kun laitat sen pistoolin sinne minne se kuuluu, silloin se katkaisee koko prosessin ja kukaan ei saa yhtään mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Otat kuitin niin se katkeaa.

Ei tarvitse ottaa mitään kuitteja, kunhan asettaa pistoolin takaisin paikalleen niin tankkaus katkeaa. Sieltä ei sen jälkeen tule yhtään mitään vaikka pistoolin ottaa uudestaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minkä aseman automaatissa ei ole vaihtoehtoa muu summa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ku maksaa kortilla niin se automaatti ehdottaa jotaki maksimi summia. ärsyttää kun se ehdottaa 10€, 20€ ja seuraava on sitte 60€. mitä jos mä haluanki tankata 40€ edestä??

Kukaan ei siis halua vastata ap:lle, niinkuin asia on.

No minä vastaan. Jos et tiedä, paljonko tankkiin mahtuu, tankkaat pienemmällä summalla tai sitten laitat sen 60 e, mutta tankkaat oikeasti vähemmän. Se 60 e on katevaraus eikä se mene tililtäsi oikeasti, jos tankkaat vähemmän kuin 60 eurolla. Tililtä lähtee se 40 e jos olet sillä summalla tankannut, vaikka olisitkin näppäillyt 60 e.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Abc. Olisko enemmän kiinni kortista? Visa electron, joku jossain sanoi ettei sillä saa valittua omaa summaa.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei siis halua vastata ap:lle, niinkuin asia on.

No minä vastaan. Jos et tiedä, paljonko tankkiin mahtuu, tankkaat pienemmällä summalla tai sitten laitat sen 60 e, mutta tankkaat oikeasti vähemmän. Se 60 e on katevaraus eikä se mene tililtäsi oikeasti, jos tankkaat vähemmän kuin 60 eurolla. Tililtä lähtee se 40 e jos olet sillä summalla tankannut, vaikka olisitkin näppäillyt 60 e.

Kiitos tiedosta. :)

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Abc. Olisko enemmän kiinni kortista? Visa electron, joku jossain sanoi ettei sillä saa valittua omaa summaa.

Ap

No sitten se on (en tiedä) kortista kiinni, tankkaan aina ABC:lla ja jokaisessa missä olen tankannut on vaihtoehto "muu summa". 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat