siis hitto vieköön! bmi 22 ja ihmiset luulee että olen raskaana!

Vierailija

älytöntä!! olen 170cm pitkä nainen, painoa on 64 kg eli todellakin normaalipainoinen olen. Vielä muutama vuosi sitten painoin 59 kg, viidessä vuodessa painoa on tullut kilo vuodessa, vaikka liikun tosi paljon. kaikki mitä syön, kerääntyy vatsan seudulle. koko muu keho on hoikka, ja ne 6 kiloa on varmaan sitten kaikki vatsan kohdalla. olen H-vartalotyyppinen ollut muutenkin aina. nyt olen kuitenkin parin kuukauden aikana kuullut NELJÄLTÄ eri olevani raskaana: naapurin vanhempi rouvashenkilö onnitteli perheenlisäyksen johdosta, kirpparimyyjä kaiveli äitiyshousut kasastaan ("näähän sulle kohta jo menee!") ratsastuksen opettaja kysyi, kauanko ajattelin jatkaa ' tuossa tilanteessa' ja viimeinen tikki oli, kun töissä asiakas onnitteli ja kysyi, milloin äitiysloma alkaa.

siis perkele! olen 44 v, yritän harrastaa liikuntaa minkä täysiltä työpäiviltäni ja kotihommilta kykenen, ja tähän on tultu. miten ihmeessa tuon mahamakkaran saa pois?!?!? jotain kuitenkin on syötävä, ruoka turvottaa ja läskiyttää. olen ihan älyttömän kyllästynyt tähän! nyt on av-n raadin neuvot tarpeen!

Kommentit (4)

jee

syö vähemmän kuin kulutat, ei mitä tahansa ruokaa vaan terveellistä ruokaa
esim. puuro, ruisleipä, maito, kala, salaatti, hedelmät ja harrasta aerobista liikuntaa esim. tunnin juoksulenkkejä, kyllä se siitä.

Vierailija

Sama ongelma, Huoh. Ne on ne hormonit ja hidastuva aineenvaihdunta. Itselläni auttoi punttisalilla ja zumbassa käyminen. Jätin myös kaiken turvottavan pois ja koitan pysyä erossa herkuista. Minulla kahvi turvotti pahiten, joten siirryin vihreään teehen.

Eee

Lähinnä sun ongelma on varmaan turvotus? Mun masu näyttää aamulla aivan täydelliseltä littanalta ja illalla siltä, että kohta lähden synnyttämään. :D No ei ehkä ihan, mutta raskaudelta kuitenkin. En tiedä mikä tuohon auttaisi...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat