Miksi mies arvostelee hyvännäköisen naisystävänsä ulkonäköä?

Vierailija

Keittiöpsykologit hoi! Miksi vähemmän hyvännäköinen mies arvostelee erittäin hyvännäköisen naisystävänsä ulkonäköä? En ole kumpikaan heistä, vaan tuon kauniin naisen hyvä ystävä ja olen aivan ymmälläni, mistä voisi olla kyse. Mies ei ole mustasukkaista tyyppiä.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Ainakin itse olen huomannut, että meidän miesten ja naisten naismaku eroaa kovasti, tyttöystäväni pitää monia sellaisia naisia kauniina tai haluttavina jotka ei minusta sitä ole. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ainakin itse olen huomannut, että meidän miesten ja naisten naismaku eroaa kovasti, tyttöystäväni pitää monia sellaisia naisia kauniina tai haluttavina jotka ei minusta sitä ole. 

Ai sinusta on ok arvostella naisystävän ulkonäköä, jos se ei miellytä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ai sinusta on ok arvostella naisystävän ulkonäköä, jos se ei miellytä?
Missä minä niin kirjoitin, hieman omituinen tyyli keskustella sinulla, älä laita sanoja toisen suuhun kiitos.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No sitten ei pitäisi ruveta seurustelemaan sellaisen naisen kanssa, josta ei tykkää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se varmaan purkaa muista asioista syntynyttä ärtymystä muijaansa, todella yleistä sellainen vaikka ei yhtään reilua

Hänellä on todellakin stressaavaa töissä juuri nyt. Voisiko johtua siitä?
- AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se varmaan purkaa muista asioista syntynyttä ärtymystä muijaansa, todella yleistä sellainen vaikka ei yhtään reilua

- AP

Sitähän ihmiset tekevät, tiuskivat puolisoilleen raskaan työpäivän jälkeen jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Olen huomannut että itselläni kauneustaju menee ihmisen edustaman genren mukaan. Mies taas vaan kokee että joku nainen on kaunis eikä osaa eroitella. Naiset taas jotka mies kokee kauniiksi on niitä armottoman tavallisen näköisiä tavitsia joissa ei ole ulkonäössä mitään kiinnostavaa. Oikein sellaiset 15 tusinaan mahtuvat naiset on kauniita hänen mielestään. Minä sitten olen rumahko hänen silmiinsä. Naiset taas näkee että korkeat poskipäät, täyteläiset huulet ja suuret silmät kauniina. Mies painottaa että minulla on mukava luonne ja olen älykäs vaikka ulkonäöllisesti en niinkään kiinnosta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

- AP

Ei voi. Toki voi olla ärtynyt ja kireä, mutta toisen ulkonäön moittiminen toistuvasti on jotain muuta.
Huonoa itsetuntoa? Sitä ehdotettua kusipäisyyttä?

Vierailija

Mies on ennen kehunut naisystävänsä ulkonäköä kovastikin. Ollut ihan että vau, että hän sai tuontasoisen- ja näköisen naisen kiinnostumaan itsestään. Hän piti naisystävässään kaikesta. Nyt sitä kaikkea arvostellaan. Nainen ei ole lihonut, ei muuttunut, ei muuttanut itsessään mitään, samat pitkät hiukset, sama paino jne.
- AP

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat