Voiko netistä tilata jostain vessapaperia?

N22

Tiedän että tyhmä juttu mutta en millään kehtaa ostaa kaupasta vesspaperia.. Tuntuu kuin kaikki jonossa ja kassalla ajattelisivat minua kakkalla kun ostan sitä :(

Kommentit (10)

Vierailija

Joku oikeasti normaaleja ruumiintoimintojaan häpeävä ihminen ehkä googlettais tän eikä tekis asiasta avausta Suomen vilkkaimmalle keskustelupalstalle

Vierailija

Sehän se ensimmäisenä tulee mieleen vessapaperin ostajasta. Tamponien tai siteiden ostajasta tulee mielikuva naisesta joka levittää verta vuotavaa toosaansa. Kondomien ostajasta tulee mielikuva panemassa, yhdelle ostajalle sanoin, että onkohan tässä tarpeeksi päivästä vai ehtiikö vanheta.
Kassatäti

Vierailija

Korpela on pieni firma ja tuo omalla autolla kotiin. Kiva sitten aina olla tilaamassa samalta ihmiseltä ja vastaanottamassa lähetystä samalta kuskilta. Marketissa ne ei muista sun ostoksia eikä naamaa.

Vierailija

No jos joku tuijottaa liian pitkään niin katso pakettia ja sitten oikein kuuluvasti huokailet ja facepalmailet, että voi minua hölmöläistä, TALOUSpaperiahan minun piti ottaa eikä mitään vessapaperia, hyi yök.
Sitten vaihtoehtoisesti käyt vaihtamassa paketin tai ostat vessapaperia jonon pituutta silmäiltyäsi ja tultuasi siihen lopputulokseen, että käytät vessapaperia talouspaperin sijaan, et siis missään nimessä siihen mihin se on tehty.
Kaiken tämän voit tehdä joko teatraalisesti elehtien tai voit selittää muille asiakkaille mitä tapahtuu.

Vierailija

Voithan sä käydä vaikka naapurikaupungin pikkukaupassa ostamassa vessapaperit sellaiseen aikaan ettei ole paljon muita asiakkaita... Kannattaa ostaa terveyssiteet ja muut nolot jutut samalla reissulla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat