Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieraana aviopuolison luona

Vierailija

Mieheni sanoo, että olen vieraana hänen luonaan, sillä hän omistaa asunnon. Niinpä en saa päättää juurikaan mistään tai sanoa juuri mitään poikkipuolista sanaa. Nörtähtävä ja huolla maulla varustettu mieheni haluaa päättää myös tietenkin yksin sisustuksestakin. Toki kelpaan tavaroiden maksajaksi ja joudun kokoamaan ne tarvittaessa, mutta mitään en saa päättää itsenäisesti, jos hän ei olisi valmiinsi täysin samaa mieltä. En saa edes omilla rahoillani ostaa itselleni sänkyä, sillä mieheni mielestä se ei "sovi" asuntoomme. Niinpä nukun lattialla patjallani. Jos kritisoin jostain, mies heittelee mua tavaroilla, rikkoo tavaroitani, potkii tai tönäisee seinää päin (ei vaarallisesti, mutta sattuuhan se silti vähän ja tekee mut surulliseksi). Kelpaan toki siivoamaan tai ruokaa laittamaan. Seksiäkään meillä ei ole, sillä hänellä ei seiso. T. Nimim. V*tuttaa

Kommentit (14)

M39

Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta, niin miten ihmeessä olet päätytnyt tuollaisen vaimoksi!?!

Miten tää nyt totta vois olla?

Vierailija

En sinänsä heti väitä provoksi, sillä eksälläni oli taipumusta juuri tuollaiseen, vaikka koti oli yhteinen ja yhdessä kaikki maksettu.

Eli neuvoni on: ulos heti omaan kämppään ja yhteydet poikki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten tää nyt totta vois olla?

Ei mitenkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mies teeskenteli kilttiä ja fiksua ensimmäiset pari vuotta, kunnes kihlauduimme. Väkivaltaisuus alkoi oikeastaan vasta naimisiinmenon jälkeen.

Vierailija

Miehelläsi on outo tapa kohdella vieraitaan.
Ainakin sen verran voit vaikuttaa sisustukseen, että keräät itsesi ovimaton paikalta, ja mies hankkikoot halutessaan uuden.
Hei oikeesti, otahan nyt järki käteen ja lähde lätkimään sieltä, pysyvästi.

Vierailija

Mieheni uhkailee minua ja on agitoinut vanhempansakin minua vastaan. He haukkuvat mua hulluksi (en todellisuudessa ole hullu) ja mies nöyryyttää ja kiusaa minua myös henkisesti. Mies sanoo, että olen niin vastenmielinen, tyhmä ja ruma, että kukaan muu ei minua huolisi, joten mitä enemmän hän minua kiusaa, niin sitä vahvemmin olen hänen otteessaan. Tilanteen pitkittyessä olen myös alkanut turtua tilanteeseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mieheni uhkailee minua ja on agitoinut vanhempansakin minua vastaan. He haukkuvat mua hulluksi (en todellisuudessa ole hullu) ja mies nöyryyttää ja kiusaa minua myös henkisesti. Mies sanoo, että olen niin vastenmielinen, tyhmä ja ruma, että kukaan muu ei minua huolisi, joten mitä enemmän hän minua kiusaa, niin sitä vahvemmin olen hänen otteessaan. Tilanteen pitkittyessä olen myös alkanut turtua tilanteeseen.

Tuohan näemmä vaan ilman mitään apua pahenee päivä päivältä! Ihan oman itsesi, sekä fyysisen että psyykkisen terveytesi takia suunnittelet kaiken pikkuhiljaa valmiiksi irtautumista varten. Pieni juonikkuus ei siinä hommassa ole pahitteeksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat