Lue keskustelun säännöt.
Mihin tuo "ei pakollinen" nimimerkki menee?
-kyselijä-
10.11.2015 |
Ainakaan äsken se ei mennyt nimimerkiksi.
-kyselijä-
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eli vastauksesi yläpuolelle "vierailijan" tilalle
Haa tulipa. Aiemmin ei tullut. Ja tuohon aloitukseen ei tullut.
Vjatšeslav Kusikov kirjoitti:
Kai se tähän tulee, vai tuleeko?
Kyllä se vielä toistaiseksi tulee, niin kauan kuin me FSB:ssä sallimme tämänkaltaisen toiminnan jatkuvan.
Kai se tähän tulee, vai tuleeko?