Pulikat kassahihnoilla ovat täysin tarpeettomia
En koskaan käytä. Hihnan levyinen väli ajaa saman asian niin vaivattomasti. Paskamaisimpia ovat ne jotka tunkevat pulikkansa hihnalle vaikka minulla on vielä kärryn tyhjennys kesken.
Kommentit (23)
Ap on varmaan niitä henkilöitä, jotka eivät tarkoituksella laita itse palikkaa ostostensa jälkeen. Ja mulkoilee kun seuraava asiakas laittaa palikan. Ei vaan kiinnosta maksaa edellisen tai seuraavan ostoksia vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Se sana on muuten kapula. Minulla ei ole koskaan ongelmia muovisten kapuloiden kanssa, niitä käytän ihan niin kuin kaikki toisetkin, mutta niiden metallisten kanssa on eri juttu. Minä kun saan todella usein sähköiskuja, niin metallisiin kapuloihin en koske mielelläni paljain käsin, vaan käytän esim. hanskaa apunani. Kesäisin, kun hanskoja ei ole mukana, kapuloiden laitto hihnalle saa jäädä toisten asiakkaiden varaan. Jos eivät sitä tee, hihkaisen myyjälle, että "se ketsuppipullo on sitten viimeinen minun ostokseni". Turussa noita metallikapuloita on ainakin Kivikukkaron Supermarketissa. Päistään ne ovat muovisia, mutta auta armias, jos hiukan hipaisenkin sitä keskiosaa, napsahtaa sähköisku valittömästi.
Kärsin minisähköiskuista ihan tosissani. Ruotsinlaivalla en käytä hissiä, jos kanssani ei ole joku toinen, joka voi painaa puolestani hissin nappulaa, enkä koske metallisiin kaiteisiin. Auton oven kiinnilyönti on tiettyihin aikoihin vuodesta tuskallista, kun tietää jo etukäteen, että kohta tulee sähköisku, ja usein käytänkin takinhihaa siinä välissä (ikävämpi juttu, jos autonovi on likainen). Olen kärsinyt tuosta ilmiöstä koko ikäni eikä loppua sille näy.
Kannattaisko ehkä siirtyä luonnonkuituihin vaatteissa? Joku akryykihärpäke päällä on aina melko sähköinen olo.
En ole vielä nähnyt yhdessäkään kaupassa kassalla pulikoita erottamassa ostoksia, olis aika kivat ulkonäkönsä puolesta, mutta epäkäytönnölliset.