Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tallink Siljan joululahjakortti/joulutervehdys

Vierailija
10.11.2015 |

Ei ole lahjakorttia nykyään nähnytkään. Toihan on risteilyetuseteli kun hytit eivät ole enää maksuttomia niin kuin parisen vuotta sitten. Joka vuosi ilmeisesti heikentävät tuota etua aina vain enemmän.

Meidän perheeltä joku ruotsinristeily ruokineen tulee normaalihintaisena maksamaan family-hytissä lähemmäksi 700 euroa ja tällä avokätisellä joulutervehdyksellä 450 €. Ruuathan tuossa toki eniten maksavat.

Siitä ei kovinkaan kauaa ole kun toi joululahjakortti tarkoitti ilmaista hyttiä.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikäs olisi hyvä tarjous? Ilmaiset hytit ja ruuat?

No se hytti (promenade- ja a-luokan hytteihin saakka) ilmaiseksi ja halutessaan hyttiluokan korotus lisämaksusta niin kuin ennenkin on ollut gold-tasolla ainakin. Ei tarvinnut maksaa kuin 8 €/hlö matkustajamaksua lahjakortilla. Ap

Nyt A-hytti maksaa 12-50euroa per hytti, riippuen linjasta. Joten eipä tuo nyt ihan älyttömän kallis ole, jossain tapauksessa nuo matkustajamaksutkin ovat tulleet kaliimmaksi. Noita Hki-Sto linjan laivoja on myös uusittu raskaalla kädellä, joten ymmärrän, ettei ihan ilmaisia risteilyjä ole enää varaa antaa. Minusta sekin jo paljon, että saa luksushytin pikkusummalla+kohtuullisilla pisteillä on jo erittäin hyvä tarjous ja erittäin mieleinen. Mielummin noin, kuin joku hikinen a-hytti ilmaiseksi.

Commodorehytti = hikinen a-hytti parisängyllä.

Vierailija
22/41 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku saanut jo silver-korttilaisen jouluetukupongin? Millaisen Helsinki-Tukholma -risteilyn sillä saa, mitä maksaa hytit ja onko päivämäärärajoituksia?

Maaliskuun loppuun voimassa toi mun gold-tason joulutervehdys ja ei käytettävissä erikoisristeilyillä. Silverillä ja bronzella luonnollisesti huonommat edut kuin gold-tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi, olen just päässyt silver-tasolle. En yhtään tykkää Tallinkin Tallinnan lautoista. Ruotsinlaivat jotenkin menettelee.

Vierailija
24/41 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsi, olen just päässyt silver-tasolle. En yhtään tykkää Tallinkin Tallinnan lautoista. Ruotsinlaivat jotenkin menettelee.

Eikö siinä silver-tason joulutervehdyksessä sitten ole ruotsinristeilyä ollenkaan vaihtoehtona? Ainakin ennen on ollut mutta heikommilla eduilla kuin gold-tasolla.

Vierailija
25/41 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikäs olisi hyvä tarjous? Ilmaiset hytit ja ruuat?

No se hytti (promenade- ja a-luokan hytteihin saakka) ilmaiseksi ja halutessaan hyttiluokan korotus lisämaksusta niin kuin ennenkin on ollut gold-tasolla ainakin. Ei tarvinnut maksaa kuin 8 €/hlö matkustajamaksua lahjakortilla. Ap

Nyt A-hytti maksaa 12-50euroa per hytti, riippuen linjasta. Joten eipä tuo nyt ihan älyttömän kallis ole, jossain tapauksessa nuo matkustajamaksutkin ovat tulleet kaliimmaksi. Noita Hki-Sto linjan laivoja on myös uusittu raskaalla kädellä, joten ymmärrän, ettei ihan ilmaisia risteilyjä ole enää varaa antaa. Minusta sekin jo paljon, että saa luksushytin pikkusummalla+kohtuullisilla pisteillä on jo erittäin hyvä tarjous ja erittäin mieleinen. Mielummin noin, kuin joku hikinen a-hytti ilmaiseksi.

Commodorehytti = hikinen a-hytti parisängyllä.

Et oo tainnut Commodoreluokassa matkustaa, jos luulet että ainoa ero on parisänky.. Tosiaan Hki-Sto-linjalla nuo commodorehytit uusittiin täysin juuri ja ovat kivasti ja raikkaasti sisustetut ja on laadukkaat uudet petivaatteet.

Osassa hyteistä on oma parveke, osassa isompi olohuone ja muutenkin ovat tuplasti isompia kuin a-hytit. Parvekkellisissa hyteissä on lisäksi kylpyamme. Iso minibaari ja tuoreita hedelmiä ja kukk(i)a, tohvelit, kylpytakit.. Lisäksi hintaan kuuluu commodore loungen käyttö, missä oma baari ja palveleva lounge-emäntä, ilmaista juotavaa ja purtavaa, saunat. Lisäksi hyttiin kuuluu erikoisaamiainen "valkoisten pöytäliinojen ravintolassa"(en muista sen nimeä), jonne ei pääse kuin sviitti- ja commodorehyttien asiakkaat(toisin kuin tavallisella erikoisaamiaisella, jonka voi ostaa kuka tahansa). Siellä ei tarvitse lämpimiä ruokia kauhoa linjastosta, vaan ruuat tilataan listalta ja kokki tekee ne sulle. Lisäksi on vähän paremmat tarjoilut kaikin puolin.  Eikä ole krapulalta haisevia juntteja pilaamassa tunnelmaa ;) Vaihtoehtoisesti voi aamupalan tilata myös hyttiin, jos ei jaksa nousta ja haluaa ottaa rennosti.

Mut onhan toi melkeen sama kuin se alkuperäiskunnossa oleva a-hytti murju :D

Nyt ovat noita deluxe-hyttejäkin uudistamassa serellä, joka tällä hetkellä telakalla. Oli jo aikakin!

Vierailija
26/41 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulle ei ole tullut joulutervehdystä vaikka olen ollut gold tasolla vaikka kuinka pitkään?!

Vierailija
27/41 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mulle ei ole tullut joulutervehdystä vaikka olen ollut gold tasolla vaikka kuinka pitkään?!

Ja sulla on ollut varmasti kaikki gold-tasolle oikeuttavat pisteet voimassa ja niitä on pistetililläsi vähintään 60 000 pistettä? Kysy asiakaspalvelusta miksi et ole saanut etukorttia. Mulle tuli toi risteilyetuseteli sähköpostiin 9.11. ja postikaatikkoon kannettuna 10.11.

Vierailija
28/41 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli silver-tason kortti, edut samat kuin viime vuonna. Eli maaliskuuhun asti voimassa, Tallinnan matkat 8€ per suunta, Tukholman risteily esim. perjantaina 50€ per hytti yms.

Vierailija
29/41 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku voiko tolla lahjakortilla tehdä useamman matkan? Muistaakseni viime vuonna sitä ei tarvinnut luovuttaa missään vaiheessa (esim. lähtöselvityksessä) pois, eli periaatteessa voi käyttää uudelleen? Kortissakaan ei lue mitään että yksi matka per lahjakortti tms.

Vierailija
30/41 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen tuli silver-tason kortti, edut samat kuin viime vuonna. Eli maaliskuuhun asti voimassa, Tallinnan matkat 8€ per suunta, Tukholman risteily esim. perjantaina 50€ per hytti yms.

Siis etanapostissa tuli eilen? Meillä taitaa postinkantajat taas lakkoilla. :( En kyl tiiä, miksen oo saanut sähköpostillakaan sitä, koska tänään tuli just Siljan asiakasmeili. Onko silver-lahjakortin Tukholmanristeilyt voimassa joulun välipäivinä? Mä en todellakaan muista mitä ne on ollut viime vuonna kun en oo koskaan niitä käyttänyt mut tänä vuonna käytetään!

Vierailija
31/41 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku voiko tolla lahjakortilla tehdä useamman matkan? Muistaakseni viime vuonna sitä ei tarvinnut luovuttaa missään vaiheessa (esim. lähtöselvityksessä) pois, eli periaatteessa voi käyttää uudelleen? Kortissakaan ei lue mitään että yksi matka per lahjakortti tms.

--> Ei tarttenut muuta kuin alennuskoodin (ei korttia ollenkaan) ja varata netistä matka. Pystyi tekemään useamman kerran.

Vierailija
32/41 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silverkortilla sain Siljan joulutervehdyksen tänään 10.11! Risteily Helsingistä Promenadehytissä alk. 45€ Tukholmaan ajalla 3.11. 2017- 28.3.2018. Mukavia reissuja kaikille!

Vierailija
33/41 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammakkolampi kirjoitti:

Silverkortilla sain Siljan joulutervehdyksen tänään 10.11! Risteily Helsingistä Promenadehytissä alk. 45€ Tukholmaan ajalla 3.11. 2017- 28.3.2018. Mukavia reissuja kaikille!

Itse sain kaksi kuponkia, toinen Tallinkille (Tallinnaan) ja toinen Siljalle (Tukholmaan). Tarkoittaako tämä että voin käyttää molemmat vai vaan toisen? Silver-asiakas olen.

Vierailija
34/41 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuponkia ei nykyään luovuteta mihinkään, vaan pelataan pelkällä koodilla. Kaverikin voi ostaa risteilyn samalla koodilla vaikka sata kertaa :)

Vierailija
35/41 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sammakkolampi kirjoitti:

Itse sain kaksi kuponkia, toinen Tallinkille (Tallinnaan) ja toinen Siljalle (Tukholmaan). Tarkoittaako tämä että voin käyttää molemmat vai vaan toisen? Silver-asiakas olen.

Voit käyttää molemmat.

Vierailija
36/41 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sammakkolampi kirjoitti:

Voit käyttää molemmat.

Kiva. Kiitos vastauksesta.

Vierailija
37/41 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä! Tilasin joululahja kortilla matkan Tukholma.8.1.2018

Club Ome kortin nr.14488375. Kaskentaus ja Kivimaa. En löytänyt maksunvahvistusta,,enkä varausnumero,kai tä pitäis tulla mun sähköposti, koska tilauksen tein minä, lahjakortti oli Kaskentaus.

Vierailija
38/41 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joulutervehdys joka vuosi tullut jo marraskuun puolivälissä?

Vierailija
39/41 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt et pääse commodore hyttiin enään puolilla pisteillä vaan pitää pulittaa 88000 p + 120 euroa.Niin se käy ,kun uskoo joulupukkiin.

Vierailija
40/41 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt et pääse commodore hyttiin enään puolilla pisteillä vaan pitää pulittaa 88000 p + 120 euroa.Niin se käy ,kun uskoo joulupukkiin.

No nyt oli kyllä surkea joulutervehdys. Ihan tuli pahalle tuulelle. Pe lähdöllä Commodore 100000pistettä (+120€) tai pelkällä rahalla 590€?!?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi