Tallink Siljan joululahjakortti/joulutervehdys

Vierailija

Ei ole lahjakorttia nykyään nähnytkään. Toihan on risteilyetuseteli kun hytit eivät ole enää maksuttomia niin kuin parisen vuotta sitten. Joka vuosi ilmeisesti heikentävät tuota etua aina vain enemmän.

Meidän perheeltä joku ruotsinristeily ruokineen tulee normaalihintaisena maksamaan family-hytissä lähemmäksi 700 euroa ja tällä avokätisellä joulutervehdyksellä 450 €. Ruuathan tuossa toki eniten maksavat.

Siitä ei kovinkaan kauaa ole kun toi joululahjakortti tarkoitti ilmaista hyttiä.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei voi, kun ihmetellä. Eihän se mikään lahja enää ole, vaan tarjous.

No niinpä. Se hytti kun ei juurikaan varustamolle edes rahaa tuo vaan ostokset, syömiset ja juomiset laivalla.

Vierailija

Tuliko sulle tänään? Mietinkin jo missä ne viipyy. Kuinka paljon esim. Promenade-hytit perjantailähdöllä maksavat tänä vuonna?

Vierailija

Me ollaa joka joulun tervehdyksellä oltu commodorehytissä pienillä pisteillä+60eurolla. Eikö muka ole tarpeeks halpaa....? Irtisano jäsenyys jos ei kelpaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuliko sulle tänään? Mietinkin jo missä ne viipyy. Kuinka paljon esim. Promenade-hytit perjantailähdöllä maksavat tänä vuonna?

Club one gold-tasolla oleville tuli sähköpostiin jo eilen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Me ollaa joka joulun tervehdyksellä oltu commodorehytissä pienillä pisteillä+60eurolla. Eikö muka ole tarpeeks halpaa....? Irtisano jäsenyys jos ei kelpaa

Ja se pointtihan ei nyt ollut tämä, vaan vuosi vuodelta surkeampi joululahjakortti. Risteily kyllä varattiin hiihtolomaviikolle tuolla kortilla nyt myös. Alennusta normaalihintoihin (meidän tapauksessa 690 €) nähden tuli ruokien kanssa vähän päälle 200 euroa. Ruuat on koko kustannuksista se suurin menoerä mutta nimenomaan hyttien hinnat ovat nousseet radikaalisti siihen verrattuna että pari vuotta sitten ne olivat ilmaisia. -Ap

Vierailija

No eihän ne ruuat ole ikinä mihinkään lahjakorttiin kuuluneet..aika erikoinen laskutapa ap:llä. Mun mielestä aina on jonkun kympin joutunut maksamaan hytistäkin.

Mä otin hiihtolomaviikolla 4 hengelle commodorehytin 60€ ja 59000 pistettä, mun mielestä on halpa, lähes ilmainen. Joo ja sit ne ruuathan maksaa tietysti myös lisää...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No eihän ne ruuat ole ikinä mihinkään lahjakorttiin kuuluneet..aika erikoinen laskutapa ap:llä. Mun mielestä aina on jonkun kympin joutunut maksamaan hytistäkin.

Mä otin hiihtolomaviikolla 4 hengelle commodorehytin 60€ ja 59000 pistettä, mun mielestä on halpa, lähes ilmainen. Joo ja sit ne ruuathan maksaa tietysti myös lisää...

Enhän mä tuohon lahjakorttiin sisällytä kuin sen hytin hinnan mutta kokonaiskuluihin tietenkin myös ne ruuat. Ja kyseessähän ei ole varsinaisesti lahjakortti enää kun joutuu nykyään laittaa itse väliin rahaa ja halutessaan myös pisteitä. Rautalangasta väännettynä: aiemmin hytti ilmaiseksi tuolla joulutervehdyksellä, nyt siitä joutuu maksamaan.

On muuten huono tarjous toi pisteillä+rahalla commodorehytistä.. Ap

Vierailija

No mikäs olisi hyvä tarjous? Ilmaiset hytit ja ruuat?

Mulla aika monta vuotta on tuo kortti ollut ja aina on joutunut jotain maksamaan, en muista kylläkään tarkkaan kuinka paljon, mutta jonkun kympin kuitenkin. Tuo commodore hytti samana päivänä ilman pisteitä ja ilman joululahjaa 691€ ja pisteillä mutta ilman joululahjaa 425€. Että tuosta pikasesti laskien yli 350€ alennus meille. Mun mielestä erittäin hyvä tarjous, voit toki vapaasti olla eri mieltä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No jätä menemättä jos on kerran huono tarjous

Jätän todellakin tuollaisen pisteillä+rahalla commodorehytti-tarjouksen käyttämättä kun on todella huono. Mutta pointtina edelleen oli se, että ovat muuttaneet kivan joululahjakortin risteilyetuseteliksi. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No se hytti (promenade- ja a-luokan hytteihin saakka) ilmaiseksi ja halutessaan hyttiluokan korotus lisämaksusta niin kuin ennenkin on ollut gold-tasolla ainakin. Ei tarvinnut maksaa kuin 8 €/hlö matkustajamaksua lahjakortilla. Ap

Vierailija

Onko joku saanut jo silver-korttilaisen jouluetukupongin? Millaisen Helsinki-Tukholma -risteilyn sillä saa, mitä maksaa hytit ja onko päivämäärärajoituksia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No se hytti (promenade- ja a-luokan hytteihin saakka) ilmaiseksi ja halutessaan hyttiluokan korotus lisämaksusta niin kuin ennenkin on ollut gold-tasolla ainakin. Ei tarvinnut maksaa kuin 8 €/hlö matkustajamaksua lahjakortilla. Ap

Nyt A-hytti maksaa 12-50euroa per hytti, riippuen linjasta. Joten eipä tuo nyt ihan älyttömän kallis ole, jossain tapauksessa nuo matkustajamaksutkin ovat tulleet kaliimmaksi. Noita Hki-Sto linjan laivoja on myös uusittu raskaalla kädellä, joten ymmärrän, ettei ihan ilmaisia risteilyjä ole enää varaa antaa. Minusta sekin jo paljon, että saa luksushytin pikkusummalla+kohtuullisilla pisteillä on jo erittäin hyvä tarjous ja erittäin mieleinen. Mielummin noin, kuin joku hikinen a-hytti ilmaiseksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko joku saanut jo silver-korttilaisen jouluetukupongin? Millaisen Helsinki-Tukholma -risteilyn sillä saa, mitä maksaa hytit ja onko päivämäärärajoituksia?

Ei kai nyt vielä kukaan ole voinut saada silver-tason joulutervehdystä jos vasta 9.11. tuli sähköpostitse jakoon gold-tason asiakkaille.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat