Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeesti saa abortin?

Vierailija
10.11.2015 |

Ehtiikö ennen viikonloppua?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tuon abortoidun lapsen mukaansa,jos haluaa vaikka säilöä sen jonnekkin liuokseen ja laittaa takan päälle?

Vierailija
22/27 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo neljä lasta ja pelkään että kuolen viidenteen raskauteen ja sektioon :( lapset tarvii mua. En halua kuolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain viikossa siitä, kun ekan kerran menin lääkärin juttusille. Sitten Kättärille aika ja siellä ollessa juuri tuli jonkun toisen peruutusaika, niin sain sen seuraavalle aamulle kaavintaan.

RV 10 oli silloin.

Sehän riippuu missä vaiheessa sulla on ja yritetäänkl ekana kemiallista aborttia.

Vierailija
24/27 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedät vaan viikonloppuna kunnon perskännit niin eiköhän se vaavi siinä abortoidu samalla.

Vierailija
25/27 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekalla kertaa hermostutti, koska olin jo 6vk raskaana ja kesti tuosta vielä kuukausi että pääsin abortille. Koska oli vielä eka kerta se jännitti kyllä paljon. Muutamalla seuraavalla kertaa kyllä sain melkein heti, kerroin asiallisesti ja tiukasti että pitäisi saada heti pois kun on paniikki, ja kyllä ne tekivät ripeästi. Vain kerran on tuon ekan kerran jälkeen kestänyt itselläni yli 2vk, yleensä alle viikossa pääsee.

Kiva käyttää tota aborttia ehkäisykeinona

Kiva langeta ilmiselvään provoon.

Vierailija
26/27 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo valitettavasti provo. Tää on varmaankin jotain rv 5-6 en oikein tiedä kun kierto vaihetelee 30-60 päivään.

Vierailija
27/27 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti saat. Otat hengarin kauniiseen käteen ja kaivat niin kauan, ettei henki pihise, itselläsi :)

Alkaa nää abortinvastustajien fantasiat mennä jo vähän sairaiksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä