Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeesti saa abortin?

Vierailija
10.11.2015 |

Ehtiikö ennen viikonloppua?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taisin saada abortin kaks viikkoa raskauden huomaamisen jälkeen.

Vierailija
2/27 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti saat. Otat hengarin kauniiseen käteen ja kaivat niin kauan, ettei henki pihise, itselläsi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisen viikkoa meni mullakin

Vierailija
4/27 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin yksityiselle lääkärille hakemaan lähetteen ja sitten oli hemmetti kaikki joulun ja uudenvuoden pyhät niin että se venyi hiukan... Mutta normaalisti saa varmaan ajan tosiaan kahden viikon päähän lähetteestä. No ei mulla mennyt kuin vähän reilu 2 viikkoa silti.

Vierailija
5/27 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ehdi ennen ensi viikonloppua :D Mikäs kiire nyt tuli?

Vierailija
6/27 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään onnistuu. Sopivaa köyttä saat kaikista marketeista ja solmuohjeet netistä.

Vierailija
7/27 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murha ei vanhene koskaan.

Vierailija
8/27 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain ihan muutaman päivän päähän. Ennen viikonloppua (torstai) terveyskeskuksessa testi ja seuraavana päivänä lääkärille. Varattiin seuraavan viikon tiistaille aika abortille ja maanantaina kävin vielä toisella lääkärillä..

Vierailija
9/27 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko tappaa lapsesi?

OLET MURHAAJA!

Vierailija
10/27 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhutaan tappamisesta niinkuin se olis vain kiva rutiinijutska.

Aika karmivaa.

Vierailija
11/27 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kertaa hermostutti, koska olin jo 6vk raskaana ja kesti tuosta vielä kuukausi että pääsin abortille. Koska oli vielä eka kerta se jännitti kyllä paljon. Muutamalla seuraavalla kertaa kyllä sain melkein heti, kerroin asiallisesti ja tiukasti että pitäisi saada heti pois kun on paniikki, ja kyllä ne tekivät ripeästi. Vain kerran on tuon ekan kerran jälkeen kestänyt itselläni yli 2vk, yleensä alle viikossa pääsee.

Vierailija
12/27 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa :)

Vierailija
13/27 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa viikko meni puhelusta tk:hon kun homma oli hoidettu.

Vierailija
14/27 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä menin yksityiselle lääkärille hakemaan lähetteen ja sitten oli hemmetti kaikki joulun ja uudenvuoden pyhät niin että se venyi hiukan... Mutta normaalisti saa varmaan ajan tosiaan kahden viikon päähän lähetteestä. No ei mulla mennyt kuin vähän reilu 2 viikkoa silti.

Ei kannata huolestua,eiköhän tuosta nulikasta henki saada vaikka olis jo ehtiny vähän isommaksikin.

Vierailija
15/27 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiotko tappaa lapsesi?

OLET MURHAAJA!

Sinä olet IDIOOTTI.

Vierailija
16/27 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttujat huomio: Pitäisikö aloittajan mielestänne "pitää" ja synnyttää lapsi vaikka mikä olisi? Onko se parempi että tulee taas yksi laitoslapsi lisää, kun että tapetaan yksi mistään mitään tajuava alkio!

Vierailija
17/27 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jälkiabortoin 14vuotiaan poikani laittamalla sen ruokaan rotanmyrkkyä hautasin raadon pikatien varrella olevaan metsään.

Vierailija
18/27 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiotko tappaa lapsesi?

OLET MURHAAJA!

Sinä olet IDIOOTTI.

Jos lapsen tappamisen vastustaja on idiootti,niin mikä nimike sopii tälle lapsen tappajalle?

Vierailija
19/27 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiotko tappaa lapsesi?

OLET MURHAAJA!

Sinä olet IDIOOTTI.

Jos lapsen tappamisen vastustaja on idiootti,niin mikä nimike sopii tälle lapsen tappajalle?

Vastuullinen, järkevä, rohkea, raskauden keskeyttäjä, aikuinen, laskelmoiva, realistinen, fiksu ja kypsä.

Vierailija
20/27 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekalla kertaa hermostutti, koska olin jo 6vk raskaana ja kesti tuosta vielä kuukausi että pääsin abortille. Koska oli vielä eka kerta se jännitti kyllä paljon. Muutamalla seuraavalla kertaa kyllä sain melkein heti, kerroin asiallisesti ja tiukasti että pitäisi saada heti pois kun on paniikki, ja kyllä ne tekivät ripeästi. Vain kerran on tuon ekan kerran jälkeen kestänyt itselläni yli 2vk, yleensä alle viikossa pääsee.

Kiva käyttää tota aborttia ehkäisykeinona

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme