Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka nopeesti saa abortin?

Vierailija

Ehtiikö ennen viikonloppua?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Mä menin yksityiselle lääkärille hakemaan lähetteen ja sitten oli hemmetti kaikki joulun ja uudenvuoden pyhät niin että se venyi hiukan... Mutta normaalisti saa varmaan ajan tosiaan kahden viikon päähän lähetteestä. No ei mulla mennyt kuin vähän reilu 2 viikkoa silti.

Vierailija

Itse sain ihan muutaman päivän päähän. Ennen viikonloppua (torstai) terveyskeskuksessa testi ja seuraavana päivänä lääkärille. Varattiin seuraavan viikon tiistaille aika abortille ja maanantaina kävin vielä toisella lääkärillä..

Vierailija

Ekalla kertaa hermostutti, koska olin jo 6vk raskaana ja kesti tuosta vielä kuukausi että pääsin abortille. Koska oli vielä eka kerta se jännitti kyllä paljon. Muutamalla seuraavalla kertaa kyllä sain melkein heti, kerroin asiallisesti ja tiukasti että pitäisi saada heti pois kun on paniikki, ja kyllä ne tekivät ripeästi. Vain kerran on tuon ekan kerran jälkeen kestänyt itselläni yli 2vk, yleensä alle viikossa pääsee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä menin yksityiselle lääkärille hakemaan lähetteen ja sitten oli hemmetti kaikki joulun ja uudenvuoden pyhät niin että se venyi hiukan... Mutta normaalisti saa varmaan ajan tosiaan kahden viikon päähän lähetteestä. No ei mulla mennyt kuin vähän reilu 2 viikkoa silti.

Ei kannata huolestua,eiköhän tuosta nulikasta henki saada vaikka olis jo ehtiny vähän isommaksikin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat