miksi elatustuki ei näy tilillä??

Vierailija

Kelan sivuilta katsoin, maksettu on, mutta tilillä ei näy mitään? Kai nyt tähän aikaan pitäis näkyä. Luulis että näkyis jo joskus yöllä???

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Eilen taisi palstalla joku kysyä, näkyykö tuki jo puolen yön jälkeen. On se kovaa, jos yölläkin pitää seurata tilin saldoa :D

Sitten kun tuet on tilillä niin voikin taas provoilla palstalle rahoillaan ja ostoksillaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä on pienestä kiinni..

Minä olen ainakin tarkka rahoistani,ja myös odotan että rahat on tilillä silloin kuin pitää.
Kai niitäkin huithapeleita löytyy joille on ihan sama tuleeko rahat silloin kuin pitää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on pienestä kiinni..

Minä olen ainakin tarkka rahoistani,ja myös odotan että rahat on tilillä silloin kuin pitää.
Kai niitäkin huithapeleita löytyy joille on ihan sama tuleeko rahat silloin kuin pitää.

Ai sekö on huithapelin merkki, jos ei kieli pitkällä tarvitse odottaa tiettynä päivänä tulevaa tukea :D? Mielestäni se on ennemmin sen merkki, että raha-asioista on huolehdittu niin, ettei muutaman päivän maksuviive kaada taloutta. Siitähän tässä ketjussa ja toisessakin aloituksessa on kyse: rahat on loppu ja hätä käsillä, kun tuki myöhästyy.

kärsimätön köyhä

No eihän se mulla ainakaan oo ku vaivaiset 620e ja hilut, mutta olisin ihan mielelläni maksanu asuntolainan ja lasten puhelinlaskut jo tässä aamulla ennen töihin lähtöä...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat