Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VAROITUS! MIES SEURAA NAISIA TIKKURILASSA 9.11.2015

NAISENMIES

VAROITUS!

Noin 40v mies seuraa naisia / nuoria naisia TIKKURILAN asemalla ja läheisyydessä. Liikkunut iltaisin klo 21-22 välillä tikkurilan aseman läheisydessä! Lähtee seuraamaan naisia heidät nähneenä.

TUNTOMERKIT:

- n. 40

- vatsakas

- valkoinen huppari auki ja hihat kääritty

Kommentit (7)

Vierailija

Mikseiköhän siellä voitaisi päivystää ja lähteä seuraamaan seuraajaa? Olisihan siitä tietysti vaivaa.

Vierailija

Kantsii ilmottaa poliisille, seutu on senverran vilkas ja tuntomerkit niin suppeat, että toi johtaa lähinnä turhaan hysteriaan. Mun mies esim tallustelee noilla nurkilla monesti, ihan harmiton tapaus, ei tartte pelätä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kantsii ilmottaa poliisille, seutu on senverran vilkas ja tuntomerkit niin suppeat, että toi johtaa lähinnä turhaan hysteriaan. Mun mies esim tallustelee noilla nurkilla monesti, ihan harmiton tapaus, ei tartte pelätä.

Aika wt mies jos kulkee huppari auki ja hihat käärittyinä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aika wt mies jos kulkee huppari auki ja hihat käärittyinä
Ihan keskiluokkaan kuuluu tämä tapaus, pukeutuminen rentoa arkisin työn jälkeen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat