VAROITUS! MIES SEURAA NAISIA TIKKURILASSA 9.11.2015
VAROITUS!
Noin 40v mies seuraa naisia / nuoria naisia TIKKURILAN asemalla ja läheisyydessä. Liikkunut iltaisin klo 21-22 välillä tikkurilan aseman läheisydessä! Lähtee seuraamaan naisia heidät nähneenä.
TUNTOMERKIT:
- n. 40
- vatsakas
- valkoinen huppari auki ja hihat kääritty
Kommentit (7)
Alapeukun antaja on itse tuo mies tai pahastui siitä, kun tuo mies ei olekaan mamu :)
Mikseiköhän siellä voitaisi päivystää ja lähteä seuraamaan seuraajaa? Olisihan siitä tietysti vaivaa.
Kantsii ilmottaa poliisille, seutu on senverran vilkas ja tuntomerkit niin suppeat, että toi johtaa lähinnä turhaan hysteriaan. Mun mies esim tallustelee noilla nurkilla monesti, ihan harmiton tapaus, ei tartte pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Kantsii ilmottaa poliisille, seutu on senverran vilkas ja tuntomerkit niin suppeat, että toi johtaa lähinnä turhaan hysteriaan. Mun mies esim tallustelee noilla nurkilla monesti, ihan harmiton tapaus, ei tartte pelätä.
Aika wt mies jos kulkee huppari auki ja hihat käärittyinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika wt mies jos kulkee huppari auki ja hihat käärittyinä
Ihan keskiluokkaan kuuluu tämä tapaus, pukeutuminen rentoa arkisin työn jälkeen.
Lääkkeet!