Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytäisin vihreän naisen?

Vierailija

Olen "vihreä" mies, joka haluasi "vihreän" naisen. Mistä teidät löytää? Naisen, joka on kiinnostunut luonnonsuojelusta, ekologisesta elämäntavasta, kierrättämisestä, oikeudenmukaisuudesta, vihreästä politiikasta ja taloudesta yms.

Myöskin halu elää jonkinasteista omavaraista elämää ruoan suhteen on suuri plussa. Ruoan kasvattaminen kuuluu harrastuksiini. Kuten myös vaihtoehtoinen asuminen ja talon suunnitteleminen "Vihreäksi".

Ruokavaliolla ei ole merkitystä. Itse olen sekasyöjä. Syön eläintuotteita lähinnä juhlissa ja tapahtumissa.

Mistä minun kannattaisi etsiä?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Esimerkiksi puolueen tai luonto- ja retkeilyjärjestöjen tapahtumista ja retkiltä. Yleisöluennoilta. Netistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ja minkä ikäistä naista haet?

Lähinnä haluaisin tietää, missä tällaiset naiset ylipäätään pyörii ja missä on soveliasta etsiä seuraa. 20-25 vuotias olisi hausessa, mutta tosiaan, haluaisin jokatapauksessa tietää kaikki paikat.

Vierailija

Järjestötoiminnasta löytyy ne aktiivisemmat. Sitten on varmaan niitä, joita ei oikein voi löytää mistään, koska tykkäävät olla omissa oloissaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet siis itse merkittävästi vanhempi?

En ole. Olen samassa ikähaarukassa. Ei tosin haita jos nainen on hiukan vanhempi kuin "vaatimukset".

Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen 48v
Ap.

HeHeh, olipas hauskaa..

Se oikea Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen 48v
Ap.

:'D No tää oiskin ollu hyvä! Vähän ehkä läpinäkyväks jäi, mutta nauroin silti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen "vihreä" mies, joka haluasi "vihreän" naisen. Mistä teidät löytää? Naisen, joka on kiinnostunut luonnonsuojelusta, ekologisesta elämäntavasta, kierrättämisestä, oikeudenmukaisuudesta, vihreästä politiikasta ja taloudesta yms.

Myöskin halu elää jonkinasteista omavaraista elämää ruoan suhteen on suuri plussa. Ruoan kasvattaminen kuuluu harrastuksiini. Kuten myös vaihtoehtoinen asuminen ja talon suunnitteleminen "Vihreäksi".

Ruokavaliolla ei ole merkitystä. Itse olen sekasyöjä. Syön eläintuotteita lähinnä juhlissa ja tapahtumissa.

Mistä minun kannattaisi etsiä?

Vihreät on hyvin naisvaltainen puolue eli ehkäpä sieltä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat