Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin vihreän naisen?

Vierailija
09.11.2015 |

Olen "vihreä" mies, joka haluasi "vihreän" naisen. Mistä teidät löytää? Naisen, joka on kiinnostunut luonnonsuojelusta, ekologisesta elämäntavasta, kierrättämisestä, oikeudenmukaisuudesta, vihreästä politiikasta ja taloudesta yms.

Myöskin halu elää jonkinasteista omavaraista elämää ruoan suhteen on suuri plussa. Ruoan kasvattaminen kuuluu harrastuksiini. Kuten myös vaihtoehtoinen asuminen ja talon suunnitteleminen "Vihreäksi".

Ruokavaliolla ei ole merkitystä. Itse olen sekasyöjä. Syön eläintuotteita lähinnä juhlissa ja tapahtumissa.

Mistä minun kannattaisi etsiä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marsista, jos ei pituudella ole väliä.

Vierailija
2/23 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoluetoimistolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliosta

Vierailija
4/23 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ja minkä ikäistä naista haet?

Vierailija
5/23 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marsista, jos ei pituudella ole väliä.

Olen 175cm. Pituudella ei ole väliä. ;)

Ap.

Vierailija
6/23 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity mies puolueeseen, siellä ne naiset on. 

Vierailija
7/23 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi puolueen tai luonto- ja retkeilyjärjestöjen tapahtumista ja retkiltä. Yleisöluennoilta. Netistä.

Vierailija
8/23 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ja minkä ikäistä naista haet?

Lähinnä haluaisin tietää, missä tällaiset naiset ylipäätään pyörii ja missä on soveliasta etsiä seuraa. 20-25 vuotias olisi hausessa, mutta tosiaan, haluaisin jokatapauksessa tietää kaikki paikat.

Vierailija
9/23 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestötoiminnasta löytyy ne aktiivisemmat. Sitten on varmaan niitä, joita ei oikein voi löytää mistään, koska tykkäävät olla omissa oloissaan.

Vierailija
10/23 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis itse merkittävästi vanhempi?

Vierailija
11/23 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 48v

Ap.

Vierailija
12/23 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Olen samassa ikähaarukassa. Ei tosin haita jos nainen on hiukan vanhempi kuin "vaatimukset".

Ap.

Vierailija
13/23 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 48v

Ap.

HeHeh, olipas hauskaa..

Se oikea Ap.

Vierailija
14/23 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 48v

Ap.

:'D No tää oiskin ollu hyvä! Vähän ehkä läpinäkyväks jäi, mutta nauroin silti.

Vierailija
15/23 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen "vihreä" mies, joka haluasi "vihreän" naisen. Mistä teidät löytää? Naisen, joka on kiinnostunut luonnonsuojelusta, ekologisesta elämäntavasta, kierrättämisestä, oikeudenmukaisuudesta, vihreästä politiikasta ja taloudesta yms.

Myöskin halu elää jonkinasteista omavaraista elämää ruoan suhteen on suuri plussa. Ruoan kasvattaminen kuuluu harrastuksiini. Kuten myös vaihtoehtoinen asuminen ja talon suunnitteleminen "Vihreäksi".

Ruokavaliolla ei ole merkitystä. Itse olen sekasyöjä. Syön eläintuotteita lähinnä juhlissa ja tapahtumissa.

Vihreät on hyvin naisvaltainen puolue eli ehkäpä sieltä.

Vierailija
16/23 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt vakavoidutaan hetkeksi niin niitä löytää yliopistosta opiskelemassa jotain "vihreää".

Vierailija
17/23 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos nyt vakavoidutaan hetkeksi niin niitä löytää yliopistosta opiskelemassa jotain "vihreää".

Yliopistojen pehmeissä päissä olevissa ruokaloissa voit käydä tutustumassa.

Vierailija
18/23 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut puoluetoiminnassa mukana, joten en tiedä niistä paljon. Järjestetäänkö siellä paljon tapahtumia ja juhlia, jossa voi tavata ihmisiä ja muodostaa suhteita? Kokoukset, seminaarit ja luennot (oma käsitys puoluetoiminnasta) ei ymmärrettävästi ole ensisijainen ja helpoin paikka missä etsiä rakkaussuhteita.

Ravintolavinkkejä saa myös laittaa.

Vierailija
19/23 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut puoluetoiminnassa mukana, joten en tiedä niistä paljon. Järjestetäänkö siellä paljon tapahtumia ja juhlia, jossa voi tavata ihmisiä ja muodostaa suhteita? Kokoukset, seminaarit ja luennot (oma käsitys puoluetoiminnasta) ei ymmärrettävästi ole ensisijainen ja helpoin paikka missä etsiä rakkaussuhteita.

Ravintolavinkkejä saa myös laittaa.

Ai, sen täytyy olla helppo vihreä nainen?

Vierailija
20/23 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala opiskelemaan kestävää kehitystä, Kekeläiset ovat melkein kaikki tuollaisia.