Voiko (hetero)mies käyttää meikkiä?

Vierailija

Olen mies ja minulla on melko pahannäköiset tikkausarvet otsassa. Haluaisin ne jollain saada peitettyä. Mikä olisi paras keino? Olen miettinyt tuollaista peitekynää tai meikkivoidetta. Toisaalta tuomitaanko mut heti joksikin metroseksuaaliksi tai homoksi kun mietin ulkonäköni ehostamista...? M24

Kommentit (11)

Vierailija

Mitä vikaa metroseksuaaleissa? Mä tykkään myös kajalista miehillä. Peittarin käyttöä ei kukaan sulla huomaa, menoks vaan! Joe Blascon meikkivoide peittää arvet hyvin.

Vierailija

Sinuna tilaisin netistä kunnon peiteaineen (esim. Grimasilta), sillä et tule saamaan arpea peittoon normikaupasta löytyvillä peiteaineilla tai meikkivoiteilla.

Kun sen aineen taputtelee ohuena kerroksena sitä ei edes huomaa, eli ei se ole ns. meikkiä. Kunnon aineilla saadaan jopa tatuoinnit peitettyä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sinuna tilaisin netistä kunnon peiteaineen (esim. Grimasilta), sillä et tule saamaan arpea peittoon normikaupasta löytyvillä peiteaineilla tai meikkivoiteilla.

Kun sen aineen taputtelee ohuena kerroksena sitä ei edes huomaa, eli ei se ole ns. meikkiä. Kunnon aineilla saadaan jopa tatuoinnit peitettyä.

Kiitos neuvosta. Taidanpa toimia näin. Ap

Vierailija

Lisävinkki, että mihin tahansa peiteaineeseen tai meikkivoiteeseen päädytkin, niin kannattaa ostaa väritöntä puuteria, jolla aineen saa kiinnitettyä. Varsinkin, jos sinulla on yhtään rasvoittuva iho, niin se pelkkä peiteaine ei välttämättä pysy kovin hyvin, jos haluat peittävyyden koko päiväksi. Puuteria ei tarvitse laittaa paljon, vain näkymätön kerros, joka vähän sitoo peiteainetta paikalleen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat