Nainen! Minkä näistä kolmesta palvelijasta valitsisit teidän perheeseenne?

Vierailija

KOKKI, joka tekisi koko perheen kaikki ruoat aamupalasta iltapalaan, kävisi kaupassa ja keittiö olisi tietenkin kaiken kokkailun jälkeen aina siisti? Kokilta luonnistuisi jokaiselle perheenjäsenelle räätälöity dieetti, jos niin haluaisitte.

KODINHOITAJA, joka hoitaisi kaikki (muut kuin ruoanlaitto) kotityöt imuroinnista ikkunoidenpesuun ja pyykin pyörittämisestä silittämiseen. Kodinhoitaja hoitaisi kotityöt tehokkaasti ja näkymättömästi perheen häiriintymättä.

AUTOILEVA SIHTEERI, joka muistaisi kaikki lasten hammaslääkärit, harrastukset, lasten kaverisynttärit ja veisi ne sinne, jos itse ei pääsisi (tai haluaisi mennä). Sihteeri päivittäisi lasten vaatekaappeja säännöllisesti, eikä kaapeista puuttuisi koskaan oikean kokoisia kumisaappaita tai juhlamekkoja. Autoileva sihteeri hoitaisi perheen juoksevia asioita, veisi auton katsastukseen, hakisi kukkakimpun ennen anoppilaan lähtemistä ja jonottaisi joulun toivelahjoja Stockan Hulluilla Päivillä.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Mulle helppo: KODINHOITAJA. Tykkään tehdä ruokaa ja olisi ihanaa, kun voisin keskittyä vain siihen ja joku muu siivoaisi ja hoitaisi kaikki tylsät kotityöt. Tykkään myös asioiden hoitamisesta ja kalenteri pysyy päässä hyvin. Eipä tule lasten hammaslääkäreitä unohdettua.

Vierailija

Kodinhoitaja. Mulla oliskin jo heti pari vessaa pestävänä, kylpyhuone, uuni, jääkaappi myös. Pölyt vois pyyhkiä, keittiön lattian pestä. Samalla keittiön tuolitkin voisi pyyhkiä. Sohvassa on pari tahraa, joita en saa pois. Portaiden silikonisaumat pölyssä, eikä lähde imurilla..

Missä viivyt?

Vierailija

Autoileva sihteeri. Lapsiperheessä suurin stressi syntyy minusta siitä, että maanantai-iltana klo 19.30 lapsi löytää repun pohjalta sen rypistyneen lapun, jonka mukaan tiistaipäivä alkaa luistelulla klo 8.00. Ruuanlaitto on parhaimmillaan mukavaa ja arkiruokaa tekee samalla vaivalla useammaksi päiväksi. Muut kotityöt puolestaan eivät mielestäni ole erityisen kuormittavia, pyykit pesee kone ja kuivaa kone, astiat pesee kone, imurointi vie puolisen tuntia viikossa kun lapset vieläpä imuroivat omat huoneensa. 

Vierailija

Kaikki kuulostaa aika houkuttelevalta, mutta ehkä kokki. Oon itse tosi laiska tekeen ruokaa niin ois ihan kiva jos sais päivittäin terveellistä ja hyvää ruokaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat