Sain ekaa kertaa miehen kanssa!

Vierailija

Sain viikonloppuna ensimmäistä kertaa orgasmin harrastaessani seksiä nykyisen mieheni kanssa. Suuri saavutus! Olemme olleet yhdessä vuoden. Suhteen alussa harhauduin feikkaamaan, minkä takia oikean orgasmin metsästämiseen ryhtyminen tuntui aika haastavalta, ajattelin että mies alkaa ihmetellä miksi nyt tarvitaankin kaikenlaisia temppuja sun muita kun aiemmin on päästy vähemmällä. Kauhean vaivan se vaatikin mutta sen arvoista, luulen että tästä lähtien on helpompaa. Luulen, että mies oli kyllä jo tajunnut tai viimeistään nyt tajusi asian oikean laidan (siis että olen aiemmin vain feikannut), ei vain hienotunteisena ole ottanut sitä puheeksi.

-N25

Kommentit (5)

Vierailija

Aivan mahtavaa!
Itsekin sain tämänhetkisen kumppanini kanssa ensimmäisen orgasmin yhdynnässä. Olimme varmaan vuoden seurustellut. Orgasmi on yhä hankala saada, mutta välillä se yllättää. Pian 3 yhteistä vuotta takana.
Itsekseni sen kyllä saan jos tahdon, aina. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Palstan frigidit lahnat taas vauhdissa. Itse saan viimeistään kolmannella kerralla uuden kumppanin kanssa.

Vai että frigidi lahna :D Ei kuule sinne päinkään! Mutta onnea sinulle kyvystäsi, tasan ei käy onnen lahjat.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat