Naisen alaikäraja 42 vuotiaalle miehelle

Vierailija

Mikä on av-mammojen hyväksymä raja?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Miehelle vai "miehelle"? Monet nelikymppiset lapsettomat miehet ovat jääneet pojan asteelle joten he pelkäävät vimmatusti nelikymppisiä naisia jotka ovat sinut itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa. Näille sallin kolmekympppisen naisen joka lemppaa heidät nelikymppisenä. Muille -7v.

Vierailija

Jos se saa jonkun 18- vuotiaan niin tuskin sitä muiden asettamat rajat kiinnostaa. Eikös ne kaikki miehet pohjimmiltaan halua tuon ikäisen. Ainakin ulkonäöllisesti. Mies on parhaimman näköinen ehkä kolmekymppisenä, ei nekään parane vanhetessaan.

Vierailija

No jos kuvittelen, että oma veljeni olisi 42 ja minkäikäinen nainen olisi helppo hyväksyä sukuun, niin 34 voisi olla alaraja, tai siinä alettaisiin jo olla alarajoilla. Alle kolmekymppinen nainen - se olisi jo epäreilua ja hieman outoa. Ihmettelisin kyllä aluksi ja voi olla, ettei koskaan tulisi tutustuttua yhtä syvästi kuin jonkun oman ikäisemmän kanssa, vaikka olisi kuinka mukava nainen.

Vierailija

Mitä väliä sillä on mitä av-mammat hyväksyvät tai ei hyväksy? Laita alarajaksi se mikä sinusta ITSESTÄSI on sopiva. Onko 42-vuotias mies vielä noin lapsellinen ja toope?? Huh huh, joo. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on mitä av-mammat hyväksyvät tai ei hyväksy? Laita alarajaksi se mikä sinusta ITSESTÄSI on sopiva. Onko 42-vuotias mies vielä noin lapsellinen ja toope?? Huh huh, joo. 

Omasta mielestäni alaikäraja itselläni on 36 vuotta. Kiinnosti vaan saada naisten näkökulma asiaan.

ap

Vierailija

Meillä suhde kukoistaa.
Minä olen korkeammin koulutettu kuin mies, mutta molemmilla korkeakoulut käytynä.
Miehellä yksi lapsi, minulla ei lapsia.
Henkisesti ja älyllisesti olemme samalla tasolla, vaikka luonteenpiirteissämme eroja onkin. Miehellä enemmän historiaa ja elämänkokemusta. Molemmilla suunnitelmia ja haaveita.

M42, N27

Vierailija

Itse sanoisin, että ehkä noin kymmenen, kaksitoista vuotta nuorempi. Jos se nelikymppinen mies on lapseton ja sellaisia vielä haluaa saada niin ymmärrän kyllä, että ihan omanikäisistä sitä puolisoa ei kannata ruveta katselemaan. Toisaalta tuota nuorempi alkaisi jo helposti tuntumaan ihan eri sukupolven edustajalta, joka tuo jo sitten omat ongelmansa. Ihan näin yleisellä tasolla siis...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat