Oikealla ylävatsalla tuntuu joku outo? Mikä voi olla syynä?Turvotus/pullotus...?

Vierailija

Koska hoitajien tietotaso on täysi nolla, käännyn tämän palstan vertaistukiryhmän puoleen. Jo usieden viikkojen ajan on nukkumaan mentyäni (tai päivällä selälläni levätessä) tuntunut jotain outoa ylävatsalla, oikealla puolella, siis kun makaan selälläni. Ikäänkuin joku pullistuisi sieltä ylös, ei ole minkäänlaista kipua, vain erittäin epämukava tunne. Nyt sitten alkoi omituisen korkea verenpaine! voiko tämä olla masanturvotusta? maksakirroosi/tulehdus/suolentukkeuma/sappitulehdus?
Lähestulkoon jo haittaa yöunta, kun se tuntuu kokoajan, ei koske mutta epänormaalisti tuntuu. Umpisulen luulen olevan alempana, tämä on ikäänkuin kylkiluiden vieressä, navan yläpuolella. Onko jollain muulla ollut jotain samanlaista, ja mikä oli syynä?

Kommentit (2)

Vierailija

Mulla oli siinä kauko-ohjain vaikka itsekin tietty ekaks panikoin. Keskellä päivää selälläni sättiä kahtomassa niin kai se pelottaa.

Vierailija

En tiedä mutta mulla on ollut tuollaista ajoittain. En ole jaksanut ikinä mihinkään lääkäriin sen takia mennä kun ei ole tosiaan kovia kipuja ollut eikä vaiva ole pahentunut. Välillä se on tullut ja välillä mennyt pois. Happovaivoiksi olen ajatellut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat