Onko kukaan laittanut lukkoa siltaan?

Vierailija

Näitä rakkauslukkoja, joita enemmän ulkomailla näkyy.

Millainem suhde ja tilanne oli? Miten suhde jatkui?

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
:)m Jotenkin tosi söpön höpö kysymys.

Ei tämä mikään ennustuskysymys ollut, vaan mietin vain, onko nämä parit tavallista rakastuneimpia, vai ovatko se samoja kuin ne, jotka osoittavat sitoutumisensa avioliitolla, vai onko millään asialla mitään tekemistä minkään kanssa.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:)m Jotenkin tosi söpön höpö kysymys.

Ei tämä mikään ennustuskysymys ollut, vaan mietin vain, onko nämä parit tavallista rakastuneimpia, vai ovatko se samoja kuin ne, jotka osoittavat sitoutumisensa avioliitolla, vai onko millään asialla mitään tekemistä minkään kanssa.
Ap

Veikkaukseni on, että ainakin toinen heistä (luultavasti naispuolinen, tyttöiässä oleva) on se joka laahaa toisen sillan pieleen. Eikä kerro yhtään mitään suhteen jatkosta. 

Vierailija

Minun mieheni osti meille lukon. Olisi ostanut jo puolen vuoden seurustelun jälkeen, mutta itse epäröin. Osti lukon vasta häiden jälkeen. Mies olisi myös voinut mennä nopeammin naimisiinkin kuin minä.

Meillä oli tällainen "elokuvatapaaminen". Molemmat tiesi heti tavatessa, että tässä se nyt on. Molemmille tämä on toinen avioliitto. Ja olemme jo vähän vanhempia, omia lapsia, mutta ei yhteisiä.

Vierailija

Olen irroitellut niitä omasta sillasta (meillä on sellainenkin, vanha kaunis kivisilta, jossa on metallikaiteet) sitä mukaa kun joku romantiikannälkäinen on lukkoja tuonut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat