Kateus taloudellista tilannettani kohtaan

Vierailija

Olen huomannut näin tiukassa taloudellisessa tilanteessa, että ihmiset ovat entistäkin kateellisia minun taloudelleni. Miksi näin? En pröystäile, kehuskele tai esittele omaisuuttani millään tavoin missään tilanteessa. Paitsi tietty kaltaisteni hyvin toimeentulevien kanssa.

Kommentit (11)

Vierailija

Jos olet jalo ihminen, niin annat hyväntekeväisyyteen leijonanosan omaisuudestasi, alat nunnaksi ja elät muutoinkin matalalla profiililla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En pröystäile, kehuskele tai esittele omaisuuttani millään tavoin missään tilanteessa. Paitsi tietty kaltaisteni hyvin toimeentulevien kanssa.

Kerro vähän miten pröystäilette porukalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuinka rikas pitää olla, että alkaa kieriskellä siinä?
Ilmeisesti se riittää, että kolikoita putoilee taskusta, kun lattialla kierähtää ympäri.

Vierailija

Mistä ihmiset sun mielestä sitten tietää kadehtia sua jos puhut rahasta vain varakkaiden seurassa? Jokin siitä kai henkii.

Itse olen lähinnä kateellinen varakkaiden taloudellisesta löysyydestä ennemminkin kuin siitä rahasummasta. Oon onnistunut hirttämään itseni tilanteeseen jossa 2400e brutosta jää palkkapäivänä kuukausittaiseen elämiseen 240-300e. Turhauttaa.

Vierailija

Kerro ap, miten ja mistä sen ihan konkreettisesti huomaat? Meillä on miehen kanssa tosi hyvät tulot, on sijoituksia ja matkustellaan, en ole koskaan huomannut kenekään meitä kadehtivan. Emme tosin myöskään omistuksistamme paljon huutele, ne ovat yksityisasioita eivätkä oikeastaan muille edes kuulu. Edes äitini ei tiedä, montako sijoitusasuntoa meillä on.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat