Onko erikoista, jos nainen tykkää lyhyistä (165-170 cm) ja mahakkaista miehistä?

Vierailija

Minä tykkään.

Kommentit (10)

Vierailija

En sanoisi että erikoista, mutta aika lailla vastoin yleistä mielipidettä kylläkin.  Se on hyvä, että maku on erilainen muilla, onpahan enemmän, mistä valita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos on itsekin lyhyt ja mahakas, oikein sopiva pariskuntahan siitä tulee!

Oon 170 ja kyllä multa itseltänikin vähän mahaa löytyy.. Miehet on kuitenkin vain tykänneet siitä. Tai no yksi haukkui riitatilanteessa mutta sen olen jo unohtanut. Outoa vaan, että vaikka haukkui, niin kehui kuitenkin aiemmin seksikkääksi ja vieläpä haukkumisten jälkeenkin...

Ap

Vierailija

On se erikoista, niin kuin varmaan itsekin tiedät kun osaat asiasta kysellä. Mutta erikoinen ei ole välttämättä negatiivinen asia. Ainakaan sun ei tarvitse kilpailla niin monen naisen kanssa samasta miehestä :D

Vierailija

No kyllähän se varmaan aika harvinaista on, mutta so what? Hyvä kun on erilaisia makuja! Ja sitten se tietysti, että loppupeleissä ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä. Ulkonäkö muuttuu iän ja elämäntilanteiden myötä, joten sen varaan ei kannata paljon laskea, luonne ja yhteensopivuus ratkaisee.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat