Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi sanoi isälleen "tapan sut" Ikää 6v

Vierailija
08.11.2015 |

Eli lapsen isä pyysi lasta sisälle ja tämä ei pyynnöistä huolimatta tullut. Isä sanoi että kannan sinut sitten ja otti kantoon jolloin 6v lapsi alkoi haukkumaan isää sekä sanoi tuon "mä tapan sut". Ikinä en ole tuollaista lapsen suusta kuullut. Mistä on voinut tulla edes mieleen. Paska fiilis.

Ulkona leikit sujuivat kivasti eikä mitään sanomisia isän ja lapsen tahoilla ennen tuota ollut.
Olivat siis yhdessä ulkona leikkimässä parin tunnin ajan.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on että toiset käyttää ko pienestä pitäen kamalaa kieltä, mun lapset eivät ole koskaan edes kiroilleet

Tai sitten kyse on siitä ettei teidän kotona edes uskalla ajatella kirosanan päästämistä. Yleensä ne lapset ovat sitten pahimpia rääväsuita kodin ulkopuolella... :)

Ei ole kyse siitä, eikä lapset kyllä kiroile muuallakaan. Itse ainakin olen ylpeä enkä yhtään välitä vaikka alapeukutatte.

Jep, sinähän sen tosiaan tiedätkin. Ihan vaan naiivius huvittaa.

Niin kyllä nyt vaan satun tietämään, en voi sille mitään että lapseni ovat niin fiksuja etteivät päästele suustaan kirosanoja. Kiukuttelee kyllä mutta ei kiroile.

Lähes 60 vuoden kokemuksella lapsista ja nuorista voin sanoa, että fiksujen vanhempien fiksut lapset ovat kyllä niitä pahimpia.

Omille lapsille silloin 70-luvulla sanoin, että jos on ihan pakko kiroilla ja tyhmäillä, niin tehkää se kotona. Olivat väillä kauheita, mutta hienoja akateemisia aikuisia ovat nykyään ja samoin useimmat hoidokkini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän