Lapsi sanoi isälleen "tapan sut" Ikää 6v

Vierailija

Eli lapsen isä pyysi lasta sisälle ja tämä ei pyynnöistä huolimatta tullut. Isä sanoi että kannan sinut sitten ja otti kantoon jolloin 6v lapsi alkoi haukkumaan isää sekä sanoi tuon "mä tapan sut". Ikinä en ole tuollaista lapsen suusta kuullut. Mistä on voinut tulla edes mieleen. Paska fiilis.

Ulkona leikit sujuivat kivasti eikä mitään sanomisia isän ja lapsen tahoilla ennen tuota ollut.
Olivat siis yhdessä ulkona leikkimässä parin tunnin ajan.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Nykyajan hysteria on aivan naurettavaa. Yhden kerran sanoi liian rumasti ja nyt jo hysterisoidaan. Koulu- ja eskari-ikäiset kuulevat noita ihan koulussakin jossa isommat leikkii rajuja, ei sen kummempaa.

Vierailija

Tuli varmaan mieleen siitä kun harmitti niin paljon, kun joutui sisälle kesken mielenkiintoisen puuhan. Ei se oikeesti ketään ole tappamassa ;)

Vierailija

Aloitus nauratti ja oli pakko lukea miehellekin ääneen. "Mitä sitte?" tuli takaisin.

Että semmoista. 6-vuotiaat voi joskus olla kiukkuisia...:)

Vierailija

Mun yksi lempisanonnoistani 6-vuotiaana oli "kirveellä päähän".

Vielä en ole toistaiseksi huitaissut ketään oikealla kirveellä päähän, mutta kyllähän tässä kohta jo ehtisi..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on että toiset käyttää ko pienestä pitäen kamalaa kieltä, mun lapset eivät ole koskaan edes kiroilleet

Tai sitten kyse on siitä ettei teidän kotona edes uskalla ajatella kirosanan päästämistä. Yleensä ne lapset ovat sitten pahimpia rääväsuita kodin ulkopuolella... :)

Vierailija

Muistan itse sanoneeni pienenä joskus omille vanhemille jotain noin typerää. Se oli sellaista tyhmää kokeilua kun yritti olla niin ilkeä jos ei saanut silloin tahtoa läpi. Älä huoli ei lapsi ketään ole tappamassa varmaan vaan kokeilee miten isä reagoi tuollaiseen sanomiseen. 6 vuotias ei vielä ymmärrä välttämättä ja hahmota miltä tollanen voi tuntua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on että toiset käyttää ko pienestä pitäen kamalaa kieltä, mun lapset eivät ole koskaan edes kiroilleet

Tai sitten kyse on siitä ettei teidän kotona edes uskalla ajatella kirosanan päästämistä. Yleensä ne lapset ovat sitten pahimpia rääväsuita kodin ulkopuolella... :)

Tämä on niin totta. Omassa lapsuudessa tuli selkäsauna jos sanoi yhdenkin kirosanan jote teininä sitä tulikin sit kiroiltua koska se oli niin coolia tuolla kylillä huudella ja kokeilla. Onneksi nyt aikuisena jäänyt homma vähemmälle mutta en aio omille lapsille suuttua jos välillä lipsahtaa mutta en aio myöakään opettaa kiroilemaan.

Vierailija

Tiedätkö mitä...meidän ekaluokkalainen, juuri 7 v. Sanoi nuo samat sanat isälleen tänään. Pihalla, kun olisi halunnut pelata autossa, eikä isä antanut. Ihan samat sanat.
No, isä karjahtti lapselle asiasta.

Minä menin siihen lapsen viereen seisomaan...muu perhe meni autoon. Poika aikansa vollotti ja huusi pahaa oloaan. Kun vähän rauhoittui, niin puhuin asiasta.
Autossa nukahti saman tien. Kotona juttelin uudelleen ja sitten poika pyysi anteeksi isältään. Ja sai annettua isänpäiväkortin, joka oli reissussa unohtunut reppuun.
Ressiä monenlaista noilla pienilläkin on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse siitä, eikä lapset kyllä kiroile muuallakaan. Itse ainakin olen ylpeä enkä yhtään välitä vaikka alapeukutatte.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse siitä, eikä lapset kyllä kiroile muuallakaan. Itse ainakin olen ylpeä enkä yhtään välitä vaikka alapeukutatte.

Jep, sinähän sen tosiaan tiedätkin. Ihan vaan naiivius huvittaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No missä iässä tuollaisen sanominen ei ole enää hassuttelua ja pitää ottaa tosissaan?

No mietipä vähän omilla aivoilla. Osaisko 6 v tosiaan tarkoittaa tuota? Ehkäpä siinä iässä voi huolestua kun lapsi toistuvasti moista sanoo kun koko konseptin ymmärtää. 

Vierailija

Varo! Se on Damien. Saatana lapsen ruumiissa. Piilottakaa veitset ja ottakaa yöksi vahtivuorot, se odottaa kun molemmat nukutte. Huhhuh. Kaivoon tommonen ja kansi kiinni! Nyt vaan valppautta, ap!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat