Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luuletteko että oikeus tapahtuu jossain vaiheessa?

Vierailija

luuletteko/uskotteko/tiedättekö? Valakaa muhun uskoa.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

En. Maailma on julma paikka, ja vahvimmat, eli isoimmat ja väkivaltaisimmat voittavat. Tiede ei paljon auta ja lohduta siinä vaiheessa kun ei ole sähköä, nettiä yms. ja kaikki aika menee ruuan etsimiseen ja itsensä hengissä pitämiseen. Ja tää aika ei sit muuten ole hirveän kaukana.

Vierailija

En usko. Oikeus tapahtuu sitten kun kaikki kommarit ja porvarit lähetetään siperiaan gulageille, mutta sitä tuskin tapahtuu.

Vierailija

En. Ei elämä niin mene. Paha ei saa palkkaansa, siinä mielssä kuin sananlasku tarkoittaa. Karma ei ole bitch. Tää on niin nähty.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
luuletteko/uskotteko/tiedättekö? Valakaa muhun uskoa.

En usko, mutta odottelen, enkä pidätä hengitystä odotellessa.

Kenon jätän kuitenkin aina silloin tällöin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En. Ei elämä niin mene. Paha ei saa palkkaansa, siinä mielssä kuin sananlasku tarkoittaa. Karma ei ole bitch. Tää on niin nähty.

Jaa-aa, mulla eri kokemukset. Yleensä karma toteutuu kunhan on kärsivällinen :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Silloin on jo myöhäistä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Silloin on jo myöhäistä. 

Mikä on myöhäistä? Kunhan toteutuu niin voin odottaa vaikka vuosia eläen elämääni täysillä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat