Näin unta: Timo Kotipelto hymyili minulle pizzeriassa <3

Vierailija

Kerron teillekin ihanan uneni, jossa menin yksin pizzalle. Kävelin juuri tiskille miettien mitä tilaan, kun huomasin että tiskin vieressä istui Timo Kotipelto syömässä. Hän katsoi minua kun kävelin tiskiä kohti ja hymyili valloittavan ihanasti. Minäkin katsoin häntä silmiin siinä unessani hetken, kunnes käänsin katseeni pois, ujostutti, miten voisin tilata siinä pizzaa ja maksaa ostoksiani, kunTimo Kotipelto noin minua katseli?? Uni jatkui vielä sen verran, että tiskille pysähdyyttyäni katsoin vielä sivulleni ja aina vain hän katsoi minua ja hymyili. Silmät tuikkivat ja hymy oli mitä ihanin, voitte vain kuvitella. Sitten uni loppui.

Kerrankin näin ihanan unen. Tämä tuli toki yllätyksenä sillä tavoin, koska en nyt ihan lähiaikoina ole Stratovariuksen keikoilla käynyt ja silti hän tuli uniini niin todellisena, olen livenä nähnyt hänet ainoastaan lavalla. Hauska huomata miten unesta voi saada poweria seuraavaan päivään :)

Kommentit (4)

Vierailija

Ihana :) Minä näin kerran unta, että Rasmuksen se hiukan pyylevä jäsen (kitaristi Pauli?) halusi lainata (sieni)metsässä kumisaappaitani!
Olin unessa niinikään otettu ja imarreltu :)

Vierailija

Oon kirjoittanut tän joskus aiemminkin palstalle, mutta mä näin joskus nuorena unta, että pelastin maailman Sipe Santapukin kanssa. Aiemmin inhosin Sipeä, mutta uni muutti suhtautumiseni häneen täysin.

Vierailija

Timo Kotipelto hymyili minulle Forumin henkkamaukassa. Kyllä, henkkamaukassa :D

Tästä on jo muutamia vuosia.

Niin ja tarina on tosi, ei unta. 

Vierailija

Mä näin unta, että olin uimassa kylpylässä ja sit edessä oli vesiliukumäki. Sen jälkeen reitti jatkui fillareille joita poljettiin takaperin, siis selkä taaksepäin . Spede Pasanen antoi ohjeet. Mulla oli fiilis, että tuttu juttu tää reitti, olin käynyt paikassa kerran aiemminkin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat