35-vuotiaana iltatähti ?

Vierailija

Olenko liian vanha? Kaksi lasta sain 20v ja 22v iässä. Tunnen tietenkin itseni jo vanhemmaksi, vaikka olen perusterve ja hyväkuntoinen . Kokemuksia ?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Tässä mulla on pariviikkoinen iltatähti olkapäällä ja ihan tyytyväisiä ollaan. :) Tuntuuhan tämä vähän hölmöltä kun on melkein aikuinen lapsi ja voisi nauttia päälle kolmikymppisenä vakaasta elämäntilanteesta  ja olla salaa tyytyväinen kun ikätoverit pyörittävät vauvarumbaa ja itse saisi olla jauniskella. Toisaalta ihan kivaa elämä on näinkin ja jännää olla uudestaan "esikoisen" äiti, koska ihan iloisesti on kaikki unohtunut, lastentarvikkeet  ovat ihan erilaisia ja jotain on selkärangassa muistissa, mutta kaikenlaista uutta tulee silti joka päivä.

Vierailija

Samaa olen miettinyt, varmaan hiukan vauvakuumetta kun ystävät saa nyt lapsia:)

Yritän ajatella että elämä on nyt ihanaa kun lapset jo isompia mutta silti ajatukset välillä pyörii vauvassa varsinkin kun mieskin olisi valmis vielä yhteen vauvaan:)

Itse olen vasta 33 eli odotan ainakin vuoden ennen lopullista päätöstä

Vierailija

Et ole liian vanha. Oma äitini oli 33 minut saadessaan, isä 35. Olen iltatähti, sisarukset yli 10v minua vanhempia ja minulle siitä on ollut elämässä vaan plussaa :)

Vierailija

USAssa juuri sai 47-vuotias yllatysesikoisensa. Menivat ensiapuun kovien vatsakipujen takia ja tytto tuli!  22 vuotta naimisissa ollut pariskunta.

Vierailija

Sopivan ikäinen olet! Itse en vaan jaksaisi aloittaa alusta, olen 35 ja lapset 14 ja 10. Aika rankkaa ollut välillä ja nautin kun vihdoin on joskus omaakin aikaa. Mies on paljon poissa kotoa ja pyöritän töiden päälle tätä lapsiperhearkea ja ei kyllä tulisi kuuloonkaan, että enää vauvaa hankkisin, niin ihania kuin ovatkin. Jos vahinko käy, niin aborttia en tee, mutta onneksi on hyvä ehkäisy käytössä ja toivon hartaasti sen pitävän.

Tsempit kuitenkin ap:lle, mulla on kaverit tehneet iltatähtiä lähiaikoina, sellaisetkin, joilla on jo isot koululaiset ennestään ja onnellisilta vaikuttavat. Mikä sopii toiselle ei sovi toiselle jne.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat