Kuinka paljon etukäteen pitäisi ilmoittaa lapsen synttäreistä?

Vierailija

Onko 5 pv tarpeeksi?

Kommentit (11)

Vierailija

Mun mielestä mihin vaan juhliin on kiva saada 2-3vko varoitusaikaa. Häihin ja muihin isoihin juhliin tietysti vielä enemmän... Mulla nimittäin ainakin on helposti seuraavan parin viikon menot jo tiedossa ja suunniteltu, enkä edes elä ruuhkavuodia ;)

Vierailija

Lapset jo sen verran isoja, joten asia ei enää ajankohtainen, mutta aikoinaan ärsytti nämä muutamaa päivää ennen kutsujat. Meillä saattoi olla viikko niin täynnä menoja, että jo lahjan ostaminen tuotti ongelmia. Minusta 7 vrk on ehdoton minimi, mieluummin 14 vrk.

Vierailija

No ohhoh! Pitääkö hän mun nyt siirtää juhlien ajankohtaa, että kutsut ehtivät ajoissa D: ymmärrän, että menoja on etukäteen, mutta mä oon asennoitunut sillä lailla että joka paikkaan ei sit vaan ehdi eli mitään pahaa mieltä ei ole kenellekään tullut, jos jotkut synttärit onkin meiltä jääneet väliin. -ap

Vierailija

Ei pienten lasten synttäreistä tarvitse KUUKAUTTA aikaisemmin ilmoittaa! Koko asia ehtii unohtua siinä tapauksessa helposti, koska pienillä lapsilla on synttärimenoja yleensä vähintään yksi joka kk, ja päälle kaikki muut menot ja perheen tekemiset.
Hyvin harva perhe sitä paitsi suunnittelee koko perheen menoja joidenkin lastenkutsujen mukaan. Vai väitätteko tosiaan, että mummolaan tai kesämökille meno perutaan, jos viisivuotiaalle osuu kaverisynttärit lauantaille?
1-2 viikkoa riittää hyvin. Siinä ajassa ehtii hommata lahjan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat