Kuka kollaasin miehistä on mielestäsi parhaimman näköinen/eniten sinun makuusi?
http://kuvapilvi.fi/k/yxCC.jpg
Saa myös mainita iän ja sukupuolenkin (jos myös miehet haluavat vastata).
Kommentit (87)
Oma on paremman näköinen mutta sanoisin kakkonen. Ylärivin kaksi oikeanpuolimmaista kivoja myös, mutta vähän liian neitimäisen mallipojan näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vitonen. Mistä nuo kuvat on? Ei mitään malleja ainakaan tällä kertaa.
On taas ihme meininkiä. Lähes kaikki sopisivat suoraan mallitoimiston listoille. Kaikki keskitason yläpuolella ulkonäkönsä suhteen.
t. mies
Mikään näistä ei miellytä, mutta pakon edessä nro 5. Olen 40v (ei olisi nuorempanakaan kukaan näistä miellyttänyt).
3 mutta silläkin on liikaa partaa. Ei tuo leukalinja korostu. Tosin mä olen lesbo, joten en tiedä onko tämä nyt sitten hyödyllinen vastaus.
Valitettavasti kaikki on ihan hirveitä. Vain numero kympillä on toivoa: hänestä voi tulla vielä mies. Kaikkien muiden peli on menetetty.
Aika karseita kaikki. 6 ja 10 ihan ok.
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitonen. Mistä nuo kuvat on? Ei mitään malleja ainakaan tällä kertaa.
On taas ihme meininkiä. Lähes kaikki sopisivat suoraan mallitoimiston listoille. Kaikki keskitason yläpuolella ulkonäkönsä suhteen.
t. mies
Koitin miettiä, mitä ajattelisin jos kohtaisin tuon näköisiä miehiä ulkona ollessa. Kakkonen näyttää ainoalta normaalia työtä tekevältä jolla ei ole asennevammaa tai haudo kirvesmurhaa yksin kotona ollessaan.
1: sarjamurhaajan katse
2: perusmies, ihan komea
3: näyttää vassarilta
4: näyttää trendipelleltä
5: näyttää homolta
6: ks. edellinen
7: näyttää kriminaalilta
8: näyttää urpolta
9: gangsta
10: pikkupoika
11: työtön pössyttelijä
12: ks. edellinen
Vierailija kirjoitti:
http://kuvapilvi.fi/k/yxCC.jpg
Saa myös mainita iän ja sukupuolenkin (jos myös miehet haluavat vastata).
2,5,6 komeita N33
Vierailija kirjoitti:
Aika rumia kaikki. Olen itse komeampi kuin yksikään noista.
M24
kuva tai ei uskota
EI kukaa on mun tyyppiä, en tykkää parrasta, enkä luihun näkösistä, pitää olla vähän nallekarhua että suhteeseen alkaisin. Jos on ihan pakko noista valita, niin vitonen on pienin paha, näyttää eniten normaalilta ihmiseltä.
N41
Vitonen, mieheni näköinen <3 nainen 22v
Mun mielestä kaikki ovat omalla tavallaan viehättäviä, paitsi 8 ja 9. Ei vaan sytytä. 4 näyttäisi paremmalta hiukset päässä.
Kovin nuoria poikia.. 6 paras.
N 41
12:han on söpö. Otan sen.