Kuka kollaasin miehistä on mielestäsi parhaimman näköinen/eniten sinun makuusi?
http://kuvapilvi.fi/k/yxCC.jpg
Saa myös mainita iän ja sukupuolenkin (jos myös miehet haluavat vastata).
Kommentit (87)
2, 5 ja 6. Yleensä pidän eniten mustista miehistä, mutta tässä koosteessa ainoa tummaihoinen oli aika ruma.
Ihan kauheita kaikki!!!
Partaisia tai ilkeännäköisiä miehiä. Ei yhtään kiinnostavaa, sympaattista tai älykkään oloista.
N-42
6 ehdottomasti komein, jopa liian komea mun makuun. 5 ja 11 on enemmän mun makuun, sellaista poikkislookkia.
N29
No jo on sekalaista seurakuntaa. Ykkönen näyttää WT-porukoiden brittirikolliselta, nelonen buddhalaisuuteen hurahtaneelta mielenterveystapaukselta, 12 muuten vain sekopäältä, kasi luihulta arabilta jne.
Viitonen on normaalin, avoinen näköinen komea mies. Eli 5
Nainen 31v.
Juu yksikään ei sytyttänyt. Noi oli melkein sellaisia pidätyskuvia, tukka sekaisin, partakarvat pystyssä ja surkea ilme...
2 ja 5.
Muut on jotenkin kovin luihun näköisiä.
Jos noista joku valita täytyy, niin 3.
N21
Näistä eniten kutonen, mutta ei hänkään täysin mun makuuni. N. 47 v.
Onko nää kaikki jotain tappajia ja kouluammuskelijoita? Ainakin näyttävät siltä.
Paitsi 6, joka on joku malli. Joka ei nappaa sekään.
Ihan kauhean rumia miehiä. Joku islamisti pomminvirittelijäkin oli joukossa.
Ainoa komea nro 6.
Voitko laittaa semmoisen kollaasin että olisi vaikea valita?
Vierailija kirjoitti:
Juu yksikään ei sytyttänyt. Noi oli melkein sellaisia pidätyskuvia, tukka sekaisin, partakarvat pystyssä ja surkea ilme...
No joo myönnetään että etenkin nro 7 ja 12 ovat aika maansa myyneen näköisiä. Mutta miesmakuni onkin jotain taparikollisen ja pössyttelijän väliltä.
Ap
Hyi rumia kaikki, en panis.
Terv, AV-mamma 120kg
Ei nää sytytä mua oikein kukaan, osa on varmaan ihan ok, mutta ei mitään kuumia kolleja yksikään. Jos saa valita kuvan ulkopuolelta, sanon Makwan Amirkhani. Se on niin kuuma, että pikkarit kastuu pelkästä ajatuksesta. Mmmmmm.....
Kukaan noista ei näytä sympaattiselta eikä ystävälliseltä. Ei jatkoon.