Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä nyt sitten flirttailua?

Vierailija

Taustaa: Naimisissa oleva nainen ja seurusteleva mies. Juttelevat paljon, katsovat toisiaan silmiin ja hymyilevät paljon. Sopivat yhteisiä tapaamisia lähes mitättömiin syihin vedoten ja ilmaantuvat aina samoihin tilaisuuksiin, joissa kuitenkin toisaalta lähes välttelevät toisiaan. Viimeksi nainen kuitenkin kosketti keskustelun lomassa kevyesti miehen rintaa ja mies piti hänen kättään hyvästellessä vähän liian pitkään, hymyili ja katsoi silmiin. Olenko vainoharhainen vai onko näiden kahden välillä jotain?

Kommentit (9)

Vierailija

Analysoikaapas nyt edes vähän tätä tilannetta. Asia vaivaa minua vieläkin...Eli olen sen seurustelevan miehen tyttöystävä. Tavallisesti en ole mustasukkaisuuteen taipuva, mutta nyt pelkään olevani jo liiankin sinisilmäinen.

Vierailija

Kuulostaa pahaenteiseltä... Oletko siis ollut paikalla todistamassa tällaista käytöstä? Selkeätä flirttiähän tuo on, mutta onko sitten jo liian syvää. Oletko puhunut miehelle miltä käytö sinusta vaikuttaa? Ja tarkoitan nimenomaan asiallista juttelua, kilahtamalla ei saa kuin sotkua aikaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa pahaenteiseltä... Oletko siis ollut paikalla todistamassa tällaista käytöstä? Selkeätä flirttiähän tuo on, mutta onko sitten jo liian syvää. Oletko puhunut miehelle miltä käytö sinusta vaikuttaa? Ja tarkoitan nimenomaan asiallista juttelua, kilahtamalla ei saa kuin sotkua aikaan.

Kaikki flirttailu on pettämistä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa pahaenteiseltä... Oletko siis ollut paikalla todistamassa tällaista käytöstä?

Kyllä, ihan paikan päällä olin. En nyt ihan vieressä seisonut, mutta samassa tilassa kuitenkin. Tuntuu kauhean vaikealta ottaa asiaa puheeksi poikaystäväni kanssa, koska pelkään hänen pitävän minua vainoharhaisena kyttänä.

Eniten tosiaan häiritsi tuo rintakehään koskeminen. Itse en voisi kovin helposti kuvitella koskettelevani jonkun kollegani rintakehää ihan vain keskustellessa. -ap

Vierailija

Nainen koskee poikaystäväsi rintaa ja poikkis pitää naisen kättä omassaan? Eiköhän tuo kerro jo riittävästi ettei ihan kaveripohjalta toisiaan ajattele.

Vierailija

Vaisto sanoo samaa kuin useimmilla vastaajilla, mutta toisaalta tiedän, että nainen naimisissa todella mukavan ja hyvässä asemassa olevan miehen kanssa ja heillä on yhteinen lapsikin. Tuntuisi vaikealta uskoa, että ainakaan nainen voisi olla kovin tosissaan miesystäväni suhteen. En haluaisi kyllä alkaa kyttäämäänkään puhelimia, viestejä ym. Joku heidän kanssakäymisessään ja kehonkielessään vaikutti niin läheiseltä, että varmaan ovat olleet vieläkin läheisemmässä kontaktissa :-(

ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat