En ymmärrä perheellisten eroja

Vierailija

Me ollaan vietetty tänään ihanaa isänpäivää ja juuri mieheni kanssa juteltiin, miten surullinen päivä tänään on monissa eroperheissä kun ei lapsilla ole ehjää perhettä. Nykyään erotaan liian kevyin perustein tai perustetaan perhe liian nopeasti ja lapset joutuvat kärsimään avioerosta, isättömyydestä - nämä ovat isoja asioita. Meillä on tänään hemmoteltu ja juhlittu isää, onneksi olemme aina panostaneet avioliittoomme ja perheemme hyvinvointiin. Toivottavasti muutkin perheet tekisivät samoin, en ymmärrä oikeasti millainen ihminen rikkoo perheen lapsiltaan. Itsekäs ihminen. Pitäisi ajatella enemmän viattomia lapsia, ehjä perhe on heidän oikeutensa.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

No wau, kun olet hieno ihminen . 👍 Ehjä perhe se on meilläkin, mutta ei siihen mitään glooriointia liity, saatika että vatvottais mieheni kanssa toisten eroamisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No wau, kun olet hieno ihminen . 👍 Ehjä perhe se on meilläkin, mutta ei siihen mitään glooriointia liity, saatika että vatvottais mieheni kanssa toisten eroamisia.

Jos asiat ovat hyvin niin kyllä niitä saa arvostaa, tottakai. Onhan se myös surullista miten moni lapsi kärsii avioerosta, eikö sinusta? Ap

Vierailija

Monelle naiselle tulee yllätyksenä, ettei ähkivästä jännämiehestä tulekaan hyvää perheenisää ja aviomiestä. Sitä kannattaisi miettiä ennen kuin päästää miehen päälleen ähkimään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos asiat ovat hyvin niin kyllä niitä saa arvostaa, tottakai. Onhan se myös surullista miten moni lapsi kärsii avioerosta, eikö sinusta? Ap

Luulen, että helppoja eroja ei olekaan. Aina on painava syy erota, varsinkin jos lapsia.

Itsekin ns. "isättömänä " kasvanut. Toki olen onnellinen että lapsillamme on ehjä perhe, mutta se on suurilta osin vain helvetin hyvää tuuria.

Kaikilla ei käy yhtä hyvä tsäkä tässä elämässä, eikä se heidän vika ole.

Parempi lähteä kun jäädä huonoon suhteeseen. Siinä ne lapset vasta kärsiikin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Monelle naiselle tulee yllätyksenä, ettei ähkivästä jännämiehestä tulekaan hyvää perheenisää ja aviomiestä. Sitä kannattaisi miettiä ennen kuin päästää miehen päälleen ähkimään.

Tämä juuri. Ap

Vierailija

Olen itse ns. erolapsi mutta ei isänpäivä koskaan mikään surullinen päivä ollut. Aina oltiin isän luona silloin ja tehtiin ihan niitä samoja juttuja kuin silloinkin kun vanhemmat olivat vielä yhdessä.

Vierailija

On sinulla ja miehelläsi murheet! Yrittäkää nyt elää omassa pienessä kuplassanne ja älkää edes yrittäkö ymmärtää muita ihmisiä. Toivottavasti lapsenne eivät tee virheitä elämässään. :)

Vierailija

Omat vanhempani erosivat kun olin 8v, siskoni oli 5v. Nyt olen 33v. Koskaan en ole toivonut että vanhemmat olisivat palanneet yhteen, nykyiset puolisot ovat heille paljon sopivammat.

Vierailija

Isänpäivän onnistuneisuus ei välttämättä ole kiinni siitä, mikä vanhempien keskinäinen suhde on. Tyttäreni on viettänyt oikein mukavan isänpäivän isänsä kanssa tämän luona minun katsoessani koko päivän leffoja omassa kodissani. Takana ei ole riitaisaa eroa vaan välimme ovat asialliset ja hyvät. Kenen näkökulmasta tässä on jotain surullista? Vastaavasti monessa ydinperheessä isänpäivää vietetään vaikkapa isän ollessa humalassa tai krapulassa. Yleensä eroon päädytään juuri siksi, ettei perhe-elämä tai parisuhde syystä tai toisesta toimi. Jos tällainen pari jättäisi eroamatta, ei heidän suhteensa muuttuisi yhtään sen onnellisemmaksi.

Vierailija

Inhoan tuommoista ylenkatsomista. Aina ei elämässä kaikki mene niinkuin toivois.

Vaikka rakastaisi ja yrittäisi kaikkensa. Ero voi olla myös äärimmäisen epäitsekäs teko. Lähteä suhteesta vaikka rakastaa, mutta ymmärtää että kaikkien kannalta se on parempi ratkaisu.

Sitäpaitsi mistä te kenenkään tilanteesta mitään tiedätte? Pelkkää spekulointia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On sinulla ja miehelläsi murheet! Yrittäkää nyt elää omassa pienessä kuplassanne ja älkää edes yrittäkö ymmärtää muita ihmisiä. Toivottavasti lapsenne eivät tee virheitä elämässään. :)

Hienoahan se on että toisilla menee hyvin, kuulostat vähän katkeralta :D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat