Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anna Abreu Feeling mini -taidekuvassa. Onko tämä sinun mielestä seksikästä ja kuumaa?

Vierailija
08.11.2015 |

Mä en kertakaikkiaan ymmärrä, miten voitte pitää tätä pygmiä seksikkäänä? Kertokaa nyt ihmeessä mitä kuumaa tuossa lapsellisessa pissaliisassa muka on? Varsinainen taidekuva...

http://static.iltalehti.fi/viihde/abreujuttu1511ar_503_vi.jpg

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monenlaisia.. Anna Abreu on mun mielestä söpö ja trendikäs sekä vaikuttaa pirteältä ja menevältä persoonalta. En ainakaan itse seksikkääksi kutsuisi kuitenkaan.

Vierailija
2/20 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo katoin kans että helkkari miten naurettavan näköinen kääpiö :D aiheuttaa myötähäpeää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feeling mini, ainakin osuva nimi tuolle kuvalle...

Vierailija
4/20 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammojen palstalla kannattaakin kysellä mielipiteitä nuorista kauniista naisista, vastaukset eivät koskaan tule olemaan katkeria.

Vierailija
5/20 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasuhteet vähän pielessä.. muuten ihan nätti. Seksikkääksi en kuvailisi.

Vierailija
6/20 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän minusta on seksikäs ja hyvännäköinen, luulen että miesten silmää miellyttää paljon.

Vierailija
7/20 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuin nukkekodin seinää vasten unohtunut Bratz-nukke tai jokin muu mollukkapäälelu. On hän nätti tyttö, mutta ei mielestäni seksikäs. Mies sen sijaan pitää herkkupalana.

Aika normaalia, minä kun olen nainen. En syty pikkutytöistä.

Vierailija
8/20 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kuin nukkekodin seinää vasten unohtunut Bratz-nukke tai jokin muu mollukkapäälelu. On hän nätti tyttö, mutta ei mielestäni seksikäs. Mies sen sijaan pitää herkkupalana.

Miehesi sitten piilopedofiili kun syttyy lapsenvartaloisista pikkutytöistä? Fantasioi isopäisistä braz-nukeista? 

Vierailija
9/20 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa jokaisella laulajalla olla faninsa, ei tarvitse tykätä jos ei halua. Abreun luonne on mun mielestä niin epämiellyttävä että se pilaa ulkonäönkin, mutta fanittakaa vaan te jotka ette häntä ole tavanneet. Ei se ole minulta pois.

Vierailija
10/20 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi sitten piilopedofiili kun syttyy lapsenvartaloisista pikkutytöistä? Fantasioi isopäisistä braz-nukeista? 

Ei ole. Eikä ole fantasioinut tämän kuvien äärellä, mutta pitää hyvännäköisenä pakkauksena. Tiedän kyllä hänen makunsa noin muuten, ja se ei mene ihan tuohon suuntaan.

Vierailija
11/20 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä katkeruus ja kateus aikamoista, vetäkää välillä happea.

Vierailija
12/20 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuota kaikki miehet haluaisivat panna, vaikka minikokoinen onkin.

Vierailija
13/20 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai itsekö se Anna tämän avauksen kävi tekemässä?? Katkerana nyt sitten kateelliseksi haukkuu...

Vierailija
14/20 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nainen tihkuu seksii ja erotiikkaa, ja niin sensuelli..aaah! Jalaulaa kuin seireeni, naminamipusipusi!

Vierailija
15/20 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kuva vaan on tosi huono, huono stailaus ja asento on liian teennäinen ja tekotaiteellinen.

Vierailija
16/20 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä tuota kaikki miehet haluaisivat panna, vaikka minikokoinen onkin.

Ei haluisi usko pois! 

Vierailija
17/20 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän monenlaisista naisista, myös Abreusta. Hän ei ole millään tavalla erityisen ruma (se lyhyyskään ei ole liiallista), ja on söpö ja monella tavalla keskivertoa kauniimpi, ja aika nuori. Miksi en haluaisi (ainakin periaatteessa) panna sitä? T. sinkkumies, ei mikään suuri tämän henkilön fani

Myös esimerkiksi Anastasia-nimimerkin avatarin naishahmo vaikuttaa minusta ihan seksikkäältä sen vähän perusteella, mitä siinä näkyy. Ja monenlaiset muut naiset.

Vierailija
18/20 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö että makuja on monia, myös naismakuja. Joku tykkää Jenni Vartiaisen tyylisistä pitkistä kauniista aikuisista naisista, toiset Abreun tyyppisistä lyhyistä paksujalkaisista tanttaralloista. Jokaiselle jotakin.

Vierailija
19/20 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Anna on ihan kivannäköinen, mutta tää jokusen vuoden hänellä sexybeibe-stailaus ei ole onnistunut. Annasta yritetään niin kovasti tehdä kuumaa misua, että se saa mielipiteen hänestä muuttumaan negatiiviseksi...

Vierailija
20/20 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta teidän kanssa! Olen samaa kokoluokkaa kuin Abreu ja tuntuu todella pahalta lukea näitä kommentteja. Olen kyllä ihan aikuinen NAINEN, enkä mikään pikkutyttö. Niin on myös Abreu.

Multa löytyy myös mies, mutta sehän on arvon mammojen mielestä pedofiili kun mun kanssa seurustelee. Oikeesti en kestä teitä. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme