Anna Abreu Feeling mini -taidekuvassa. Onko tämä sinun mielestä seksikästä ja kuumaa?

Vierailija

Mä en kertakaikkiaan ymmärrä, miten voitte pitää tätä pygmiä seksikkäänä? Kertokaa nyt ihmeessä mitä kuumaa tuossa lapsellisessa pissaliisassa muka on? Varsinainen taidekuva...

http://static.iltalehti.fi/viihde/abreujuttu1511ar_503_vi.jpg

Sivut

Kommentit (20)

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Makuja on monenlaisia.. Anna Abreu on mun mielestä söpö ja trendikäs sekä vaikuttaa pirteältä ja menevältä persoonalta. En ainakaan itse seksikkääksi kutsuisi kuitenkaan.

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

Av-mammojen palstalla kannattaakin kysellä mielipiteitä nuorista kauniista naisista, vastaukset eivät koskaan tule olemaan katkeria.

Vierailija

On kuin nukkekodin seinää vasten unohtunut Bratz-nukke tai jokin muu mollukkapäälelu. On hän nätti tyttö, mutta ei mielestäni seksikäs. Mies sen sijaan pitää herkkupalana.

Aika normaalia, minä kun olen nainen. En syty pikkutytöistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On kuin nukkekodin seinää vasten unohtunut Bratz-nukke tai jokin muu mollukkapäälelu. On hän nätti tyttö, mutta ei mielestäni seksikäs. Mies sen sijaan pitää herkkupalana.

Miehesi sitten piilopedofiili kun syttyy lapsenvartaloisista pikkutytöistä? Fantasioi isopäisistä braz-nukeista? 

Vierailija

Antaa jokaisella laulajalla olla faninsa, ei tarvitse tykätä jos ei halua. Abreun luonne on mun mielestä niin epämiellyttävä että se pilaa ulkonäönkin, mutta fanittakaa vaan te jotka ette häntä ole tavanneet. Ei se ole minulta pois.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miehesi sitten piilopedofiili kun syttyy lapsenvartaloisista pikkutytöistä? Fantasioi isopäisistä braz-nukeista? 

Ei ole. Eikä ole fantasioinut tämän kuvien äärellä, mutta pitää hyvännäköisenä pakkauksena. Tiedän kyllä hänen makunsa noin muuten, ja se ei mene ihan tuohon suuntaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat