Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaaehtoisesti lapseton mies vaatii Facebookissa huomiota isänpäivänä

Vierailija
08.11.2015 |

Onhan hän "melkein isä", koska on kuitenkin mies ja joskus pitänyt lasta sylissä.

Naurettavaa tuo velojen touhu.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? Itse en ole tuollaiseen törmännyt.

Vierailija
2/19 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä siis kaikkien velojen touhua, vaiko vain yhden velan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole tuommoisen törmännyt. Mikä juttu tämä on?

Vierailija
4/19 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velaprovoilua näköjään. Eihän tuollainen itseään velaksi kutsuisi, joten kyseessä on vain ap:n peppukipeyttä omaa neljää lastaan ja niiden kolmea isää kohtaan.

Vierailija
5/19 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomatkin miehet ansaitsisivat oman juhlapäivän. He ovat sentään moraalisesti parempia kuin isät.

Vierailija
6/19 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä siis kaikkien velojen touhua, vaiko vain yhden velan?

Tää. Pikemminkin naurettavaa tässä on tuo yleistäminen mitä ap harjoittaa.

Vierailija
7/19 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Velaprovoilua näköjään. Eihän tuollainen itseään velaksi kutsuisi, joten kyseessä on vain ap:n peppukipeyttä omaa neljää lastaan ja niiden kolmea isää kohtaan.

No minä olen vela ja ajattelen ihan samalla tavalla.

Vierailija
8/19 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen vela ja ajattelen ihan samalla tavalla.

Sama täällä. Olen tosin nainen mutta kuitenkin.

Vierailija
9/19 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse olen lapseton enkä voikaan saada lapsia, arvostan silti perheinstituutiota enkä todellakaa naukuisi facessa miten epäreilu maailma on. Edes vitsillä.

Vierailija
10/19 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen Liisa Ihmemaassa ja syntymättömyyspäiväkutsut.

Vierailija
11/19 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itse olen lapseton enkä voikaan saada lapsia, arvostan silti perheinstituutiota enkä todellakaa naukuisi facessa miten epäreilu maailma on. Edes vitsillä.

Onko tullut mieleen, että kaikki eivät perheinstituutiota arvosta? Ja vaikka arvostaisikin, ei tunnu hyvältä tulla marginalisoiduksi lapsettomuutensa vuoksi. Jos lapsettomuus on "ihan yhtä hyvä valinta kuin vanhemmuuskin", miksi emme yhteiskuntana juhli sitä samalla lailla?

Vierailija
12/19 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tullut mieleen, että kaikki eivät perheinstituutiota arvosta? Ja vaikka arvostaisikin, ei tunnu hyvältä tulla marginalisoiduksi lapsettomuutensa vuoksi. Jos lapsettomuus on "ihan yhtä hyvä valinta kuin vanhemmuuskin", miksi emme yhteiskuntana juhli sitä samalla lailla?

Vapaaehtoisen lapsettomuuden eteen ei tarvitse tehdä mitään, eli mitä siinä oikeastaan juhlistettaisiin? Tämä on vähän kuin jos tasapuolisuuden nimissä pitäisi järjestää väitöskaronkka muillekin kuin tohtoreille. En siis vertaa lasten tekemistä tai kasvattamista työläydessä tohtoriksi väittelemiseen vaan periaatteen tasolla.

Vierailija
13/19 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaaehtoisen lapsettomuuden eteen ei tarvitse tehdä mitään, eli mitä siinä oikeastaan juhlistettaisiin?

Elämäntapavalintaa. Ihan niin kuin isän- ja äitienpäivänäkin. Ja merkkipäivähän ei välttämättä ole juhlapäivä (vrt. veteraanien muistopäivä, lapsettomien lauantai).

Vierailija
14/19 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö velojen elämä ole muutenkin jo yhtä juhlaa.

Vierailija
15/19 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaaehtoisen lapsettomuuden eteen ei tarvitse tehdä mitään, eli mitä siinä oikeastaan juhlistettaisiin?

Elämäntapavalintaa. Ihan niin kuin isän- ja äitienpäivänäkin. Ja merkkipäivähän ei välttämättä ole juhlapäivä (vrt. veteraanien muistopäivä, lapsettomien lauantai).

Mistä lähtien kyseisen juhlan aiheena on ollut elämäntapavalinta? Isän- ja äitienpäivänä kiitetään päivänsankaria siitä, mitä tämä on lastensa hyväksi tehnyt. Veteraanien muistopäivän idea on samalla tavoin osoittaa heille kiitosta ja arvostusta. Lapsettomien lauantai taas on pikemminkin jostakin asiasta tiedottamiseen liittyvä päivä, johon ei liity juhla- tai merkkipäivän sävyä. Voihan sitä halutessaan juhlistaa mitä tahansa elämäntapavalintaa: omakoti-, rivitalo- ja kerrostaloasujille omat juhlapäivänsä, samoin kasvis- ja sekasyöjille sekä ateisteille ja uskovaisille.

Vierailija
16/19 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko hyvä jos tuollaiset joka asiasta inisijät perustais epävirallisen ihmistenpäivän ja sitä vois juhlia kaikki jotka haluaa, eikä tarvis enää märistä ettei oo omaa päivää?

Vierailija
17/19 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan paljon täällä valitettaisiin jos olisi "sinkkujen upean elämän arvostuksen päivä"   ??   :D 

Ymmärrän miehen pointin.

Vierailija
18/19 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan paljon täällä valitettaisiin jos olisi "sinkkujen upean elämän arvostuksen päivä"   ??   :D 

Ymmärrän miehen pointin.

Ei yhtään. Ellei sitten ne sinkut jotka on vasten tahtoisesti sinkkuja alkais vaatimaan jotain vastasinkkupäivää. Kitisijät löytää aina syyn.

Vierailija
19/19 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miehen pointin.

Suurin osa sinkuista ei haluaisi tuollaista päivää viettää, samoin kuin suurin osa vapaaehtoisesti lapsettomista ei lähtisi mukaan tuohon miehen ehdottamaan juhlapäivään. Jokaisesta ihmisryhmästä löytyy kitisijöitä, turha sen perusteella tehdä yleistyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi