Millaista ihmistä tuijotetaan enemmän kuin muita?

Vierailija

Miksi jotakuta tuijotetaan enemmän kuin muita vaikka hän ei sano mitään tai muutenkaan korosta olemassaoloaan?

Kommentit (15)

Vierailija

Heikkoitsetuntoiset esim. luulevat, että ihmiset tuijottavat. Normaali itsekeskeinen ihminen ei ees kiinnitä muihin ihmisiin niin paljoa huomiota, että jaksaisi välittää.

Vierailija

Katson kaikenlaisia ihmisiä ja heidän piirteitään.
Mieleeni saattaa tulla esimerkiksi se kuinka samanlaisia piirteitä meissä on etniseen taistaan katsomatta.
Kauniita yksityiskohtia.

niin.tai

Vierailija kirjoitti:
Erityisen miellyttävän näköisiä ja/tai karismaattisia.

Näitä katsotaan salaa, eli ei haluta että kaunis huomaa vaan tehdään pointti siitä että heitä ei katsota/huomata/puhuta. Siis jos on heikko itsetunto.

Muuten en ole huomannut että suomalaiset noin keskimäärin tuijottaisivat ketään, huomaisivat ketään.

Tietenkin voi olla sairaita yksilöitä, mutta nämä yksittäistapauksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat esteettisiä ja tykkäävät muuten vain katsella ihmisiä. Ei tässä mitään ihmeellistä pitäisi olla?
Entä suomalaisnaiset, esteettisiä? Ei kovin korkealla listalla.

Vierailija

Minua tuijotetaan paljon, niin miehet kuin naisetkin. Ajattelen sen johtuvan lyhyestä varrestani ja muutenkin pienestä koostani. Olen 152cm pitkä. En keksi miksi muuten tuijottaisivat, koska en ole mitenkään huomiota herättävän kauniskaan. Ihan söpö kylläkin.

Vierailija

Itseä tuijotetaan aina enemmän kuin muita, siis sinua minua ja vaikka ketä. Se johtuu ihan siitä, että harva aidosti kiinnittää huomiota siihen miten muita ihmisiä tuijotetaan mutta sitäkin harvempi ignorettaa kun vastaantulija töllöttää itseä. Ja on ihan normaalia tuijottaa toisia; kaikkihan me katsotaan vastaantulijaa kadulla, tai uutta huoneeseen tullutta henkilöä (sillä on varmaan ihan biologinen tausta, tulkitaan onko jotain huolestuttavaa toisessa). Siinä kun mietitään että miksi tuo tuijottaa minua, niin se toinenkin miettii että miksi sinä tuijotat juuri häntä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat