Sauna ja seksi

Vierailija

Mulle aivan vieras asia. Kerran muistan että rantasaunassa on kahden kesken miehen kanssa oltu silleen, seurustelun alkuvaiheissa, mutta sen jälkeen onneksi ei. Mutta nyt olen huomannut, että useampi mies etenkin haluttomasta vaimosta kirjoittaessaan on valittanut sitä, että ei edes saunassa irtoa mitään huomiointia taikka jopa että vaimoa saa hipeltää mutta vastakaikua ei tule saunoessakaan.

Siis saunassa! Kuumassa saunassa, johon mennään peseytymistarkoituksessa. Olisin aika ärsyyntynyt, jos mies yrittäisi ilmiselvästi johdatella tilannetta seksiin saunassa tai suihkussa. Ennen ja jälkeen ok (en ole siis haluton) ja koskea tietysti saa esim. selän pesun merkeissä ja katsoakin ihan vapaasti, mutta ei se mulle ole millään tavalla eroottinen tilanne. Viimeinen asia mitä saunaan haluaisin, on seksi ja eritteiden vaihtaminen. Oonko poikkeus?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Sauna on lähes ainoa paikka jossa voisin seisokkia saamatta olla alasti upean naisen kanssa. Suomalainen ei vaan miellä saunaa seksihuoneeksi. M43

Vierailija

Mä sain kaks viikkoa sitten saunassa taivaallista seksiä. Sai hyvän asennon ja kun ei maratonin sessiosta oo kyse nii hyvin jakso kuumassa. Lapset oli saunotettu ja katto telkkaria meijän saunomisen ajan ;)

Vierailija

Saisikin saunassa! Ennen lapsia meillä oli mieheni kanssa joskus useinkin seksiä saunassa, mutta ei enää vaikka lapset olisivat mummolassa. Mikä sen parempi paikka kuin sauna? Siellä on makuutilaa, erilaisia tasoja, oven auki jättäessä ei liian kuuma ja suihkussa voi aloittaa, jatkaa tai lopettaa puuhailut, miltä vain tuntuu. Meillä saunaan saa myös erilaisia valaistuksia ja voi vaikka olla vain puukiukaan ikkunaluukusta tulevan tulen kajon valaistuksessa. Ai jai, nyt alkoi tekemään mieli... Harmi, että mieheni on tylsimys. N39

Vierailija

Jakaako tämä mielipiteitä, osa tykkää kovasti ja osa ei lainkaan, vai onko suuri osa ihmisistä ihansama-mielellä suhtautumisessaan saunaseksiin? Keksin kyllä vielä saunaseksiä epämiellyttävämmän saunatilanteen, vielä epämiellyttävämpää olisi jos saunakaveri alkaisi siivota ja imuroida kesken saunomisen. Se olisi vielä ikävämpää kuin eritteiden vaihtaminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran olen saunassa vedellyt ja kyllä siinä meinaa happi loppua! En suosittele.

Ovi auki vain, tönäiset takamuksella sen auki ja pistelet menemään.

Vierailija

Saunassa on ihanaa rakastella.
Ei ole pelkoa että lapset yllättävät kun ovi on lukittu.
Ja siitä pääsee suoraan suihkuun.
Joten tottakai !!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Saunassa rentoudutaan ja peseydytään. Sinne ei kuulu seksi.

No missä saa rakastella? Sängyssä pimeässä peiton alla joka kuun ensimmäinen lauantai?

Kyllä meillä rakastellaan myös saunassa. Varsinkin mökillä.

Vierailija

No vaikka minäkin suhtaudun saunaan melko ei-seksuaalisena paikkana niin kyllä siellä silti joskus on tullut penetroiduttua rouvaan kun yksi asia on johtanut toiseen...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat