Ei varaa mennä käymään isänpäivänä isän luona :(

Vierailija

Itken täällä. Isä asuu muutaman sadan km päässä, eikä mulla ole varaa mennä hänen luokseen. Ei ole rahaa tankata autoa. Mulla on muutama kymppi, jolla saan jotain ruokaa ostettua että pärjään just sinne asti, kun saan rahaa.

Vaikka olisi rahaa mennä isän luokse, ei olisi rahaa ostaa hänelle lahjaa, enkä todellakaan mene ilman mitään lahjaa. En kehtaisi.

Mutta tilanne on se, ettei ole kumpaakaan varaa. Aion käydä heti, kun pystyn.

Ahdistaa kauheena ja itkettää vaan :(

Ja turha kenelläkään sanoa tähän, että kai sulla nyt sen verran rahaa on. Ei ole. Ja ei, ei ole yhtään kavereita, joilta lainata. Ei ole koskaan ollut kavereita, ei tule varmana koskaan olemaankaan. Oon aina ollu hyvin yksinäinen. Sukulaisten kanssa en ole ikinä ollut tekemisissä. Mulla on vain isäni :(

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kurja tilanne... Olisi varmaan pitänyt miettiä tätä jo muutama viikko aikaisemmin, niin olisit ehtinyt säästää. :(

Aina ei voi säästää. Tai voi tietysti jättää syömättä tai vetää hyvin yksipuolisella ruokavaliolla, mutta sitäkin voi joutua tekemään aika kauan, ennen kuin on tarvittavat rahat säästössä.

Vierailija

Älä sure, Isänpäivä on vain kalenteriin merkitty päivä. Menet käymään kun saat rahaa, teet vaikka kakkua silloin tai viet pullaa ja juotte myöhästyneet Isänpäiväkahvit. Isälle voisit vaikka soittaa ja kertoa kuinka tärkeä hän on ja tulet käymään heti kun pääset. Ei ole rakkaus rahalla eikä päivämäärällä sidottu.

Vierailija

Rauhoituppa hieman ap :) Ei minullakaan ollut rahaa lähteä isäni luona käymään, soitin sen sijaan ja siitäkin isä tuntui ilahtuvan. Aikuisella iällä en ole enää isän- tai äitienpäivälahjoja ostellut. En edes ymmärrä miksi näitä muka "erikoispäiviä" pitäisi jotenkin ertyisesti viettää aina tietyn kaavan mukaan. Läheisiään voi välillä muistaa/ilahduttaa muutenkin ihan arkenakin.

Vierailija

Mä olen kuunnellut myös kavereiltani, miten "paha" olen, kun en mene isäni luokse. Matkaan menee bussilla 5 tuntia ja autoa ei ole, joten en nyt vaan jaksanut tai viitsinyt käyttää vähäisistä rahoistani.. (opiskelija). Paha mieli tuli, mutta kun soitin isälleni onnittelut, häntä ei haitannut yhtään, että syödään sitten kun pääsen tulemaan.

Soita sinäkin vain. Ajatus on kuitenkin tärkein :)

Vierailija

Pyydä isältäsi.matkarahat. Kysy, piffaako sulle matkan.

Koska olet noin köyhä, lienet työtön. Heti maanantaina ala katsoa asuntoja läheltä isääsi ja muuta sinne. Sanoithan, että sulla ei ole maailmassa muita.kuin hän. Muuta siis lähelle

Vierailija

Ennen kaikkea on täysin perseestä että tässä ns. hyvinvointivaltiossa on edes olemassa tilanne, jossa ihmisen täytyy miettiä jopa tällaisia asioita kuin että ostanko ruokaa vai käynkö kerran vuodessa vanhempia tapaamassa. Mutta tähän on menty. Joillain on millä mällätä ja joillain ei.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat