Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka sairas olen, kuuluisinko mielestänne lääkityksen piiriin tai jopa suljetulle osastolle?

Vierailija

Suhtaudun ihmisiin epäilevästi. En luota juuri keneenkään ja ajattelen useimpien ihmisten inhoavan minua. Siksi ahdistaa tutustua uusiin ihmisiin kun tiedän että tämäkin uusi tuttavuus alkaa jossain vaiheessa minua inhoamaan.
Ajattelen joka päivä kuolemaa. Ajattelen että kuolema koittaa ihan kohta, ja kaikki mitä tapahtuu johtuu siitä että kuolen pian. En osaa nauttia elämästä ollenkaan sillä uskon että jonkinlainen katastrofi odottaa perhettämme kulman takana. Nyt on pari kuukautta mennyt ettei mitään suurempaa ole käynyt perheessämme, niin se tietää varmasti sitä että kohta taas tapahtuu jotain. Odotan vain että milloin tämä tapahtuu. Ajattelen niin että ainoa mikä meidän perhettä ei ole vielä kohdannut on jonkun perheenjäsenen kuolema tai vakava sairastuminen, joten se mikä meitä odottaa on takuuvarmasti jompi kumpi noista kahdesta.

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sulla on huono itsetunto ja liian suuret tulevaisuuden pelot. Tarvisit terapiaa.

Miten terapia auttaisi tällaisiin pelkoihin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sulla on huono itsetunto ja liian suuret tulevaisuuden pelot. Tarvisit terapiaa.

Kusipäitä riittää kuten sinä, joten kyse on vain faktoista.

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kusipäitä riittää kuten sinä, joten kyse on vain faktoista.

-ap

tämän viestin kirjoittaja ei ole ap.

terv. oikea ap

Vierailija

Kuinka sairaita lapsesi ovat? Onko edes toinen vanhempi päästään terve? Minkä ikäisiä lapset ovat? Ei sinua kukaan terveeksi saa jos et itse halua sitä.

Vierailija

Kaikkea voi tapahtua, ja tapahtuukin.

Elä jokainen päivä niinkuin se olisi viimeinen ja älä murehdi liikaa tulevaa. Asioilla on tapana järjestyä, tavalla tai toisella.

Vierailija

Et ole ainoa. Mä oon joka kerta varma, että joku on kuollut kun puhelin soi. Valmistaudun aina kuulemaan, että jotain on sattunut. Lisäksi mä en voi antaa viimeisen aamulla kotona olevan lapsen lähteä kouluun jos en soita ja pyydä katsomaan, että hella ja kahvinkeitin on pois päältä, pakko saada tietää että se oikeasti katsoo ne.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat