Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi palstailla täällä yhtäputkeen jotain 9-11 tuntia? Eihän täällä aiheetkaan vaihdu ollenkaan?

Vierailija

Itse tylsistyn jo puolessa tunnissa, kun ei mitään mielenkiintosia aloituksia oikein näytä tulevan. Samat aloitukset pyörii kokoajan.

Miten joku voi lukea niitä samoja aloituksia koko päivän??? O_o

Kommentit (7)

Vierailija

Jos menee aina vain kauemmas sivuissa, kyllä sieltä löytyy aiempia kiinnostavia ketjuja, joihin voi kommentoida ja joita voi nostaa ja saada uudelleen liikkeelle.

Vierailija

Silloin onkin parasta kun tulee yksi tai kaksi hyvää tappeluketjua, olen hyvä niissä. Vielä koskaan ei ole jäänyt viimeinen sana sanomatta. Näitä on vaan turhan harvoin.

Vierailija

Tämä on nykyään todella kuiva palsta. Aiheet pyörii siinä parin kolmen asian ympärillä. Jos itse aloittaa uuden aiheen niin ei saa vastausta tai sitten saa jotain käsittämätöntä suunsoittoa.

Itse käyn täällä kerran viikossa 15 min ja katselen aiheet läpi. Ei mitään uutta, hieman vaisu meininki eikä mistään oikeasti keskustella vaan pääasiassa nälvitään muita,

Vierailija

Minä tallennan wordpadiin mielenkiintoisten ketjujen linkit, jotta voin tarvittaessa palata niihin. Kopioin myös omat vastaukseni talteen.

Eilen kopioin viitisenkymmentä uutta ketjua, joihin noin puoleen vastasin jotain. Nämä ketjut olivat vain osa kaikista eilen aloitetuista uusista ketjuista (koska kaikki eivät tietenkään kiinnosta minua).

Näin ollen voin kuitata hölynpölynä sen, että täällä pyörisi vain pari uutta aloitusta päivittäin ja niihinkään ei tulisi kommentteja. Joillakin on vain edelleen tarve esittää vähän väliä väite, ettei täällä ole keskusteluja. Kenties nämä henkilöt ovat niitä, jotka haluavat omista itsekkäistä syistä palstalaisten siirtyvän muualle. En ymmärrä, mitä motiivia on tulla tänne valittamaan, ettei palsta miellytä. Ei täällä tarvitse olla. Me muut kyllä keksimme puhuttavaa ilman teitäkin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat