Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämme vain kerran, miksi en uskalla viedä roskia ulos alasti?

Vierailija

Miksi en voisi nyt aamulla käydä ulkona heittämässä roskapussia ulos roskikseen munasillani? Mitä menetettävää minulla on? Naapureiden mielikuva tervemielisestä ihmisestä? Miksi en voi tehdä tuota repäisevää tekoa miettimättä seurauksia?

Sadan vuoden päästä kukaan ei muista/tiedä että eräs mies vei syksyisenä sunnuntaiaamuna roskat ulos ilman vaatteita. Ei minulla mitään suurta tarvetta ole tuota tehdä, mutta se voisi olla mukava piristys käydä vähän viuhahtamassa. Olemmeko me ihmiset liian riippuvaisia muiden mielipiteistä?

Kommentit (13)

Vierailija

Minusta olisi ihan piristävä nähdä naapurin ukko viemässä roskia alasti. Saisin nauraa ja päivitellä ystävien kanssa.

Vierailija

Kannattaa ensin tehdä se pimeän aikaan ja silloin, kun suurin osa ihmisistä nukkuu. Vähemmän paineita. Sitten kokemuksen myötä uskaltaa tehdä saman jo päiväsaikaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla laitonta.

Me olemme kaikki rikollisia, sillä esiinnymme syntymähetkellä julkisesti ilman vaatteita. Minun tapauksessani ikäkään ei tee minua syyttömäksi, sillä synnyin aikuisena.

Vierailija

Eikös nää ole nuorten miesten harrastuksia yleensä. Viime talvena koiraa ulkoiluttaessa yöllä kävelin lähiyhtiön kävelytien vierestä ja pojat olivat käymässä kännisaunasta talvipesulla ja parkkipaikalla toikkaroivat alasti keskellä yötä. Minulla oli otsalamppu ja pojille tuli kiire, kun valo pilkahteli yössä. Voi vittu vittu ja äkkiä takaisin sieltä kuului.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hienoa pohdiskelua.

Olet löytänyt elämän suurimman salaisuuden.

Tämä pohdiskeltu salaisuus olisi voinut toimia menneinä aikoina, kun se kuva toilailuistasi voi päätyä somen esiteltäväksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannustan.  Missä päin asusteletkaan :)

T. nimim. 10 v. sitten nähnyt miehen munasillaan

Jos kerron asuinpaikkani, tulet varmasti kuvaamaan tapahtuman ja sadan vuoden päästä kaikki muistavat tapahtuman. Ehkä minusta tulisi youtube-ilmiö?
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

T. nimim. 10 v. sitten nähnyt miehen munasillaan

Jos kerron asuinpaikkani, tulet varmasti kuvaamaan tapahtuman ja sadan vuoden päästä kaikki muistavat tapahtuman. Ehkä minusta tulisi youtube-ilmiö?
Ap[/quote]

Tätä juuri tarkoitin. Ennen some aikaa, niin ei mitään jos joku näki, mutta nyt se voi seurata sinua seuraavat 10 vuotta.

Onhan noita naisten kännisammumis kuviakin toosa paljaana ja varmaan kiva mennä uuteen kouluun yms. taitaa pojat vähän tirskua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat