Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En rakasta miestäni enää

Vierailija

Kun vietän aikaa mieheni kanssa, tunnen enemmän negatiivisia kuin positiivisia tunteita.
Mieheni läsnäolo ärsyttää minua. En tiedä miksi.
Mieheni on kiltti ja välittävä, mutta kamalan kiireinen ja jotenkin etäinen. Pystymme rehellisesti keskustelemaan asioista enkä tiedä, miksi emme siitä huolimatta pysty korjaamaan asioita.
Jos eroaisin, kaikki nämä vuodet tuntuisivat hukkaan heitetyiltä. En ehkä halua erota. Haluaisin ennemminkin rakastaa miestäni taas ja olla onnellinen mieheni kanssa.
Syyllistän itseäni siitä, etten pysty olemaan hyvä kumppani. En ole pettänyt miestäni enkä aio pettää, minulla ei ole ketään "kiikarissa".
Se on yksi syy, miksi en haluaisi erota. Miksi lopettaa turvallinen parisuhde, jos mitään parempaa ei ole odotettavissa?

Miten te olette saaneet kipinän syttymään uudelleen? Haluaisin niin kovasti olla hyvä puoliso ja rakastaa miestäni.

PS. Jos sillä on jotain merkitystä, olen nykyään vaikeasti masentunut. Se on myös yksi syy, miksi en ole nykyään varma tunteistani.

Kommentit (5)

Vierailija

Ehkä minun pitäisi luopua niin suurista odotuksista ja elää vain hetkessä?
Minulla on taipumusta murehtia asioita liikaa. Päässä kalvaa koko ajan se ajatus, etten rakasta miestäni tarpeeksi. Ehkä pitäisi päästää irti siitä ajatuksesta ja vain olla..
Ap

Vierailija

Se vaatii sen että alat vaan näkemään miehessäsi sitä kaikkea ihanaa, mihin häneen alussa rakastuit! Haet hänen lähelleen, annat rakkautta vaikka ei sille tunnukaan! Alat tekemään aloituksia seksiin jne. Otat itsellesi sellaisen ajatusmaailman että mun mies on maailman paras ja rakastan häntä!

fdghfdh

Vastasit itse omaan kysymykseesi.

Älä tee rakkaudesta niin suurta numeroa, vaikka se onkin elämässä tärkeintä.

Sinulla on halu rakastaa, aloita siitä.

Vierailija

Eikös masennus saa yleisesti kaiken näyttämään lattealta ja menettämään mielenkiinnon asioihin? Syyttäisin ensisijaisesti sairauttasi, jos muuten koet kaiken olevan hyvin. Seksuaalinen virekin on vaikea pitää yllä masentuneena.

Vierailija

Älä ainakaan odota että miehesi tehtävä on tehdä sinut onnelliseksi ja parantaa masennuksesi sillä se ei ole.Ehkä miehesi ottaa etäisyyttä koska masentuneen rinnalla on rankka olla

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat