Siis hä? Kuuluuko pikkarit vaihtaa joka päivä vaikka ei kävisi suihkussa?

Vierailija

Oon mennyt samoilla alushousuilla parikin päivää...

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

Itse ainakin pesen alapääni joka päivä, vaikka en pese hiuksianikaan ja sitten vaihdan vaan puhtaat pikkarit. Ei ole paljon vaadittu eikä ole vaikeaa.

Vierailija

Siis meillä kotona käytiin pesulla parin päivän välein ja vedettiin aina samoilla alusvaatteilla se aika. Luulin että se on normaalia mutta luin täällä nyt että kuuluisi joka päivä vaihtaa...

Vierailija

Lomilla tai viikonloppuna saatan joskus vetää samoissa alkkareissa ja ilman suihkua parikin päivää, mutta kolmas ei kyllä enää mene ees mökillä kaukana sivistyksestä ja muista ihmisistä, alkaa itseä liikaa ällöttää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis meillä kotona käytiin pesulla parin päivän välein ja vedettiin aina samoilla alusvaatteilla se aika. Luulin että se on normaalia mutta luin täällä nyt että kuuluisi joka päivä vaihtaa...
Tuo on vielä normaalia kuten sekin, kun 1970-luvulla ollessani lapsi käytiin kerran viikossa saunassa ja silloin vaihdettiin alusvaatteet. Asunnossa ei edes ollut suihkua tai bideesuihkua, pelkkä pönttö ja lavuaari.

Vierailija

Siis oletko sä koko yönkin ne samat pikkarit jalassa ja vielä seuraavankin päivän? Vai yöllä ilman ja aamulla likaiset jalkaan? Kuulostaa tosi kuvottavalta, teit kummin tahansa. Joka aamu tai ilta peseydytään ja laitetaan puhtaat vaatteet, luulisi tuon nyt olevan itsestäänselvyys.

Vierailija

Kyllä vaihdan päivittäin vaikka suihkussa en käykään päivittäin. Kyllä mulla alkaa haisemaan pikkarit ja tarttuu haju sitten farkkuihin ja farkutkin pitää vaihtaa sitten parin  päivän käytön jälkeen.

Vierailija

Jos käyn ma suihkussa, vedän puhtaat pikkuhousut jalkaan. Kun ke käy seuraavaksi pesulla, otan uudet pöksyt. Teenkö siis nyt ihan väärin?
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos käyn ma suihkussa, vedän puhtaat pikkuhousut jalkaan. Kun ke käy seuraavaksi pesulla, otan uudet pöksyt. Teenkö siis nyt ihan väärin?
Ap

Teet. Käy maanantaina suihkussa, vaihda puhtaat alushousut. Jos et käy tiistaina suihkussa, pese kuitenkin alapääsi ja vaihda puhtaat alushousut. Keskiviikkona taas uudet puhtaat pöksyt suihkun jälkeen. Rautalangasta väännettynä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat